VAHID
06-01-2013, 17:49
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
لنوو پس از تصاحب کسب و کار کامپیوترهای شخصی IBM در سال 2005، تا کنون بسیار خوب عمل کرده و حتماً می دانید که چندی پیش نیز جایگاه HP را گرفت و تبدیل به پرفروش ترین برند کامپیوترهای شخصی شد. اما اینک در یک ایمیل داخلی، رئیس این کمپانی آقای «یانگ یوانکینگ» اذعان کرده که هر چند عملکرد برند لنوو در جریان اصلی (میانه بازار) و بازارهای سطح پایین خوب است ولی این قانع کننده نیست؛ حال آنکه در سمت دیگر، برند "Think " بهترین دارایی کمپانی وی در بازار محصولات با کیفیت و مناسب شرکت ها، و تنها برندی است که می تواند در این بخش با اپل رقابت کند.
از این رو به منظور تثبیت موقعیت برند ها و رسیدن به بهره وری بهتر، آقای یانگ اعلام کرده که از ابتدای تابستان 2013، کمپانی به دو گروه جدید تقسیم می شود: گروه تجاری لنوو (LBG) و گروه تجاری تینک (TBG).
به این شکل زین پس LBG زیر نظر نائب رئیس کمپانی آقای «لیو جون» اداره می شود و تمرکز آن بر روی محصولات جریان اصلی تقاضا در بازار، دسکتاپ های مناسب شرکت ها، لپ تاپ ها، تبلت ها، تلفن های هوشمند و نیز تلویزیون های هوشمند خواهد بود.
در سمت دیگر، TBG توسط نائب رئیس دیگر کمپانی دکتر «پیتر هورتنسیوس» اداره خواهد شد و مأموریت وی این است که برند کسب-و-کار-پسند تینک را در بازار مصرف به موقعیتی مناسب تر رهنمون سازد و همچنین، پیشتازی در بخش بازی ها را نیز همچنان ادامه دهد. به این منظور بخش جدید "شرکت های بزرگ و پایانه های کاری" نیز تأسیس و به زیر مجموعه TBG اضافه خواهد شد.
مدتی طول خواهد کشید تا میوه تغییر ساختار لنوو به دست مصرف کننده برسد ولی مطمئناً تا یک سال دیگر، اتفاقات جالبی را شاهد خواهیم بود. شاید تا سال آینده ThinkPhone را هم در بازار ببینیم.
narenji.ir
لنوو پس از تصاحب کسب و کار کامپیوترهای شخصی IBM در سال 2005، تا کنون بسیار خوب عمل کرده و حتماً می دانید که چندی پیش نیز جایگاه HP را گرفت و تبدیل به پرفروش ترین برند کامپیوترهای شخصی شد. اما اینک در یک ایمیل داخلی، رئیس این کمپانی آقای «یانگ یوانکینگ» اذعان کرده که هر چند عملکرد برند لنوو در جریان اصلی (میانه بازار) و بازارهای سطح پایین خوب است ولی این قانع کننده نیست؛ حال آنکه در سمت دیگر، برند "Think " بهترین دارایی کمپانی وی در بازار محصولات با کیفیت و مناسب شرکت ها، و تنها برندی است که می تواند در این بخش با اپل رقابت کند.
از این رو به منظور تثبیت موقعیت برند ها و رسیدن به بهره وری بهتر، آقای یانگ اعلام کرده که از ابتدای تابستان 2013، کمپانی به دو گروه جدید تقسیم می شود: گروه تجاری لنوو (LBG) و گروه تجاری تینک (TBG).
به این شکل زین پس LBG زیر نظر نائب رئیس کمپانی آقای «لیو جون» اداره می شود و تمرکز آن بر روی محصولات جریان اصلی تقاضا در بازار، دسکتاپ های مناسب شرکت ها، لپ تاپ ها، تبلت ها، تلفن های هوشمند و نیز تلویزیون های هوشمند خواهد بود.
در سمت دیگر، TBG توسط نائب رئیس دیگر کمپانی دکتر «پیتر هورتنسیوس» اداره خواهد شد و مأموریت وی این است که برند کسب-و-کار-پسند تینک را در بازار مصرف به موقعیتی مناسب تر رهنمون سازد و همچنین، پیشتازی در بخش بازی ها را نیز همچنان ادامه دهد. به این منظور بخش جدید "شرکت های بزرگ و پایانه های کاری" نیز تأسیس و به زیر مجموعه TBG اضافه خواهد شد.
مدتی طول خواهد کشید تا میوه تغییر ساختار لنوو به دست مصرف کننده برسد ولی مطمئناً تا یک سال دیگر، اتفاقات جالبی را شاهد خواهیم بود. شاید تا سال آینده ThinkPhone را هم در بازار ببینیم.
narenji.ir