VAHID
04-01-2013, 23:27
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
قرار بود سال ۲۰۱۲ یک تحول بزرگ برای اچ تی سی باشد. کنفرانس معرفی سری One ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])را به یاد دارید؟ به سال ۲۰۱۳ رسیدیم و این شرکت با وجود ارایه تلفن هایی خوب، در وضعیت مالی مناسبی نیست. حالا پیتر چو مدیرعامل اچ تی سی در مصاحبه ای با وال استریت ژورنال ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] od=WSJ_Tech_Europe_LeftTopNews)بازاریابی ضعیف این شرکت را عامل اصلی عملکرد مالی بد دانسته است.
او به طور ویژه از سامسونگ صحبت کرده و گفته آنها در بازاریابی بسیار قدرتمند عمل کردند و پول زیادی به این بخش اختصاص داده اند.
آقای چو اضافه نموده که اچ تی سی در حال حاضر دارای چنین توانایی مالی برای سرمایه گذاری بزرگ در بخش بازاریابی نیست. اما سعی می کند با تمرکز بیشتر روی ارایه محصولات منحصر به فرد، خودش را در بازار بالا بکشد.
او معتقد است که بدترین روزهای اچ تی سی پشت سر گذاشته شده و ۲۰۱۳ سال بدی نخواهد بود. شما هم با مدیرعامل اچ تی سی هم عقیده اید؟
narenji.ir
قرار بود سال ۲۰۱۲ یک تحول بزرگ برای اچ تی سی باشد. کنفرانس معرفی سری One ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])را به یاد دارید؟ به سال ۲۰۱۳ رسیدیم و این شرکت با وجود ارایه تلفن هایی خوب، در وضعیت مالی مناسبی نیست. حالا پیتر چو مدیرعامل اچ تی سی در مصاحبه ای با وال استریت ژورنال ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] od=WSJ_Tech_Europe_LeftTopNews)بازاریابی ضعیف این شرکت را عامل اصلی عملکرد مالی بد دانسته است.
او به طور ویژه از سامسونگ صحبت کرده و گفته آنها در بازاریابی بسیار قدرتمند عمل کردند و پول زیادی به این بخش اختصاص داده اند.
آقای چو اضافه نموده که اچ تی سی در حال حاضر دارای چنین توانایی مالی برای سرمایه گذاری بزرگ در بخش بازاریابی نیست. اما سعی می کند با تمرکز بیشتر روی ارایه محصولات منحصر به فرد، خودش را در بازار بالا بکشد.
او معتقد است که بدترین روزهای اچ تی سی پشت سر گذاشته شده و ۲۰۱۳ سال بدی نخواهد بود. شما هم با مدیرعامل اچ تی سی هم عقیده اید؟
narenji.ir