PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : 2 تا مشکل لطفا کمک کنید



ramsam2
01-01-2013, 00:44
1. چطور میتونم از اپدیت خودکار نود 32 جولوگیری کنم؟؟ 4 روز پیش یه یوزر و پسوورد دادم دم به دقیقه اپدیت میشه کلی ترافیک میبره



2.وقتی ویندوزم اپدیت میشه اپدیتا رو نصب میکنم ریستارت میشه صفحه موقع روشن شدن ساه میشه بالا نماد حتما باید خاموش کنم دوباره روشن کنم چرا؟؟؟ چیکار کنم
؟؟

.AraMesh.
01-01-2013, 01:32
1. چطور میتونم از اپدیت خودکار نود 32 جولوگیری کنم؟؟ 4 روز پیش یه یوزر و پسوورد دادم دم به دقیقه اپدیت میشه کلی ترافیک میبره



2.وقتی ویندوزم اپدیت میشه اپدیتا رو نصب میکنم ریستارت میشه صفحه موقع روشن شدن ساه میشه بالا نماد حتما باید خاموش کنم دوباره روشن کنم چرا؟؟؟ چیکار کنم
؟؟
سلام" واسه نود: ( من ندارمش ولی زیاد باهاش کارکردم ) دوتا راه هست : پنجره اصلیشو باز کنید، دکمه F5 بزنید. از لیست سمت چپی وارد Update زیر شاخه بعدیش ، حالا از صفحه سمت راستش وارد Update Server بشید. یعنی دکمه Edit بزنید ، از داخل سیستمتون آدرس ی پوشه خالی ( یا نخواستید : مثلا /:C ) بهش بدید و Add کنید و Ok حالا باید سرور آپدیتش از حالت اتوماتیک ب اون آدرسی ک شما بهش معرفی کردید تغییر کرده باشه. پنجره رو Ok کنید و تموم. برای آپدیت ، سروری جز سیستم شما نمیشناسه. اینترنت کجا بود دیگه؟ :n02:
( این راحت تره تا روش دومی اگه بگم )
برای آپدیت ویندوزم : ی عکس از صفحه مشکیه میذاشتید . کلا ویندوزرو آپدیت نکنید بهتره. شما ک نمیدونید چی داره دانلود میشه؟ حالا بد افزار، جاسوس افزار ، ... تازه بعضی آپدیتام با کار ی سری برنامه ها تداخل داره مشکل ساز میشه . حیف حجم نیست صرف این چیزا بشه؟ اینقدر سنگین. حفرات امنیتی رو با آنتی هـ ک و آنتی ویروس میشه درست کرد. شرمنده تصویری نمیشه بذارما :n01:

ramsam2
01-01-2013, 02:34
داداش ممنون که جوا ب دادی هیچی نمیاره انگار مانیتور خاموشه

Pedram_IR
01-01-2013, 03:37
نرم افزار نود آپدیتش حجم زیادی نمی گیره، ولی بعضی وقتها که سیستمتون ویروس خطرناکی می گیره و کل اطلاعاتتون می پره اون موقع دعا می کردین که کل ترافیک یه سالتون رو می دادید ولی آنتی ویروس رو آپدیت کرده بودین، حجم آپدیت آنتی ویروس شاید روزی 2 مگ هم نشه، فقط وقتی ویندوز رو تازه عوض کردین و نود می خواد دیتابیس مثلا 9 ماه رو آپدیت کنه حجمی حدودا 50 تا 100 مگ رو استفاده می کنه و بعدش بیشتر از روزی یک یا دو مگ نیست. ولی اگر آپدیت نشه ممکنه ویروسی بگیرید که تا روزی 100 مگ از حجمتون رو استفاده کنه و شما نفهمید این حجم از کجا کم میشه.
برای اینکه حجمتون مصرف نشه من پیشنهاد می کنم که آپدیت ویندوز رو خاموش کنید چون شاید 90 درصد آپدیت ویندوز الکی باشه، اون 10 درصد هم اگر آنتی ویروستون آپدیت باشه مشکلی براش پیش نمیاد، در ضمن می پیشنهاد می کنم که ورژن اسمارت سکیوریتی نود رو نصب کنید(نسخه بیزنس ادیشن) تا فایروال هم داشته باشید که جلوی نفوذ به کامپیوترتون گرفته بشه.

این برنامه هم در کنار موارد بالا به کارتون میاد:

کنترل پهنای باند اینترنت، NetLimiter 3 Pro v3.0.0.11
نرم افزار NETLIMITER نرم افزار و ابزاری برای کنترل ترافیک شبکه است. این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا بتوانید پهنای باند اینترنت خود را برای هر نرم افزاری که در حال حاضر از اینترنت استفاده می کند و روی سیستم شما اجراء شده را کنترل کرده و به راحتی سرعت دانلود و آپلود را برای هر برنامه مشخص کنید. با استفاده از NETLIMITER می توانید پهنای باند اینترنت را بین نرم افزارهای استفاده کننده از اینترنت به مشارکت گذاشته و این مشارکت را با محدودیت سرعت دانلود و آپلود، بر روی سیستم اعمال کنید. برای استفاده از اینترنت و محدودیت پهنای باند خود، زمان مشخص را تعریف کنید که در تایم های مشخص، چه مقدار اجازۀ استفاده از پهنای باند و حجم اینترنت داده شود.

NetLimiter Pro نرم افزاری در زمینه شبکه و کنترل ترافیک شبکه میباشد که به کاربر این امکان را میدهد که به برنامه های کاربردی که بروی سیستم نصب شده ترافیک مشخصی را اختصاص دهید به این شکل که مثلا شما میخواهید یکی از برنامه های کاربردی نصب شده بروی سیست بیشتراز ۲ کیلوبایت بر ثانیه از ترافیک شبکه استفاده ننماید که با تنظیم در محیط برنامه این محدودیت ها اعمال میشود و به این ترتیب میتوان ترافیک شبکه یا اینترنت خود را به شکل تعیین شده کنترل نمود همچنین این برنامه شامل ابزار های دیگری نیز میباشد که بدین وسیله میتوان شبکه را مورد نظارت قرار داد و تغییراتی را اعمال نمود.

از اینجا دانلودش کنید:

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


قبل از رجیستر برنامه، حتماً اینترنت را قطع کنید:

Registration name: Peter Raheli
Registration code: C99A2-QSSUD-2CSBG-TSRPN-A2BEB

ramsam2
01-01-2013, 14:15
داداش ممنون که جواب دادی اما چند سوال :
1ینی سمارت از انتی ویروس بهتره؟؟
2.من خود فایر وال سیستمو خاموش کردم اگه سکوریتی رو نصب کنم سرعت اجرای بازی هام نمیاد پایین؟؟
3.سکوریتی هم همون یورز و پسوورد انتی ویروس رو میخاد؟
4.مطمئنی واسه اگدیت اتو ماتیک که هر چند ساعت یه بار انجام میشه فقط 2.3 مگ ترافیک میخاد؟؟
5.برنامه ی نت لیمیتر خودش ترافیک کم نمیکنه؟؟(حتی1%)؟؟
5 میشه لینک دانلو اخرین نسخه و کرکش رو بهم بدید ؟؟
ممنون داداشم

Pedram_IR
01-01-2013, 15:28
1- فرق اسمارت سکیوریتی و آنتی ویروس اینه که اولی فایروال هم داره.
اینم لینک دانلودش:
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

2- فایروال نود جای فایروال ویندوز رو میگیره و سرعت رو هم پایین نمیاره.

3- یوزر و پسورد برای نود تو اینترنت زیاده و کلید هاش رو هم سایتهای زیادی ارائه میدن، مثلا gerdoo.net

4-آره، شما آپدیت ویندوز رو قطع کن، آپدیت نود حجم زیادی مصرف نمی کنه.

5-نت لیمیتر فقط گزارش مصرف ترافیک بهت میده، خودش چیزی مصرف نمی کنه.

برای دانلودش هم که آدرس بهت دادم، تو پست قبلی برو به سایت تبیان و با توجه به سیستم عاملت یکی از فایلها رو انتخاب کن و بعد روی Download کلیک کن:

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

ramsam2
01-01-2013, 18:43
netlimiter اندازه 1% هم سرعت پایین نمیاره؟؟

.AraMesh.
01-01-2013, 19:40
netlimiter اندازه 1% هم سرعت پایین نمیاره؟؟
:n01: سلام. حالا اون 1% رو میشه اینترنتو Optimize کرد ک تازه ی چیزم بدهکارتون بشه

ramsam2
01-01-2013, 21:19
چطوری داداش؟؟

ramsam2
01-01-2013, 21:42
قربونتون برم حل شد ممنون