مشاهده نسخه کامل
: مشکل با smart hub samsung
با سلام.من یه تی وی سامسونگ مدل 8800 گرفتم که مجهز به smart hub هست.تا چند وقته پیش مشکلی نداشتم تا زمانی که وقتی میخواستم از بروزر استفاده کنم که پیغام اپدیت بهم داد و و وقتی اپدیت رو میزنم گوشه تی وی مینویسه در حال بروز شدن ولی ساعات زیادی طول میکشه و هیچ تغییری نمیکنه.از نمایندگی جویا شدم،ظاهرا سرورهاشون شیلتر شده،حالا میخوام از چیز پی ان استفاده کنم،دوستان لطفا راهنمایی کنید از کدوم قسمت و به چه شکل از چیز پی ان برای تی وی استفاده کنم؟؟؟
ممنون
smhsh121
26-12-2012, 14:03
فیل.تر نشده. مشکل اینجاست که آپدیت براوزر حجیمه و اینترنت ناپایداره و وسط کار ممکنه ارتباط قطع بشه. توی ساعت های مختلف تست کنید بالاخره یه بار آپدیت میشه.
فیل.تر نشده. مشکل اینجاست که آپدیت براوزر حجیمه و اینترنت ناپایداره و وسط کار ممکنه ارتباط قطع بشه. توی ساعت های مختلف تست کنید بالاخره یه بار آپدیت میشه.
عزیز اپدیت که میزنه حجمش 11مگ هست و سرعتم 1 مگ هست.به نمایندگی که تماس رفتم میگه شیلتر شده.حالا راهی داره که به چیز پی ان دانلود کنم؟
smhsh121
26-12-2012, 16:15
راه که داره ولی یه کم پیچیدست. باید اول با پی سی به چیز پی ان وصل بشی بعدش اینترنت فیل.تر نشده رو از طریق وایرلس share کنی و آی پی پی سی رو به عنوان DNS تو تلویزیون دستی وارد کنی. ولی من خودم اخیرا آپدیت کردم و فیل.تر نبود.
راه که داره ولی یه کم پیچیدست. باید اول با پی سی به چیز پی ان وصل بشی بعدش اینترنت فیل.تر نشده رو از طریق وایرلس share کنی و آی پی پی سی رو به عنوان DNS تو تلویزیون دستی وارد کنی. ولی من خودم اخیرا آپدیت کردم و فیل.تر نبود.
دوست عزیز میشه راجبه این راهی که فرمودید بیشتر توضیح و اگر امکان داره راهنمایی بفرمائین؟؟
smhsh121
26-12-2012, 20:54
دوستمون اینجا توضیح داده:
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
vBulletin , Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.