ورود

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : مشکل با smart hub samsung



qazy
26-12-2012, 12:46
با سلام.من یه تی وی سامسونگ مدل 8800 گرفتم که مجهز به smart hub هست.تا چند وقته پیش مشکلی نداشتم تا زمانی که وقتی میخواستم از بروزر استفاده کنم که پیغام اپدیت بهم داد و و وقتی اپدیت رو میزنم گوشه تی وی مینویسه در حال بروز شدن ولی ساعات زیادی طول میکشه و هیچ تغییری نمیکنه.از نمایندگی جویا شدم،ظاهرا سرورهاشون شیلتر شده،حالا میخوام از چیز پی ان استفاده کنم،دوستان لطفا راهنمایی کنید از کدوم قسمت و به چه شکل از چیز پی ان برای تی وی استفاده کنم؟؟؟
ممنون

smhsh121
26-12-2012, 14:03
فیل.تر نشده. مشکل اینجاست که آپدیت براوزر حجیمه و اینترنت ناپایداره و وسط کار ممکنه ارتباط قطع بشه. توی ساعت های مختلف تست کنید بالاخره یه بار آپدیت میشه.

qazy
26-12-2012, 14:18
فیل.تر نشده. مشکل اینجاست که آپدیت براوزر حجیمه و اینترنت ناپایداره و وسط کار ممکنه ارتباط قطع بشه. توی ساعت های مختلف تست کنید بالاخره یه بار آپدیت میشه.
عزیز اپدیت که میزنه حجمش 11مگ هست و سرعتم 1 مگ هست.به نمایندگی که تماس رفتم میگه شیلتر شده.حالا راهی داره که به چیز پی ان دانلود کنم؟

smhsh121
26-12-2012, 16:15
راه که داره ولی یه کم پیچیدست. باید اول با پی سی به چیز پی ان وصل بشی بعدش اینترنت فیل.تر نشده رو از طریق وایرلس share کنی و آی پی پی سی رو به عنوان DNS تو تلویزیون دستی وارد کنی. ولی من خودم اخیرا آپدیت کردم و فیل.تر نبود.

qazy
26-12-2012, 19:25
راه که داره ولی یه کم پیچیدست. باید اول با پی سی به چیز پی ان وصل بشی بعدش اینترنت فیل.تر نشده رو از طریق وایرلس share کنی و آی پی پی سی رو به عنوان DNS تو تلویزیون دستی وارد کنی. ولی من خودم اخیرا آپدیت کردم و فیل.تر نبود.
دوست عزیز میشه راجبه این راهی که فرمودید بیشتر توضیح و اگر امکان داره راهنمایی بفرمائین؟؟

smhsh121
26-12-2012, 20:54
دوستمون اینجا توضیح داده:
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]