PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : لامبورگینی Aventador LP700-4 Roadster ، قدرت مطلق + فیلم



mgg_back
09-12-2012, 19:50
منبع : [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] 9%86%DB%8C-aventador-lp700-4-roadster-%D8%8C-%D9%82%D8%AF%D8%B1%D8%AA-%D9%85%D8%B7%D9%84%D9%82-%D9%81%DB%8C%D9%84%D9%85


ویدیو و عکس ها رو نتونستم بیارم تو لینک بالا می تونید ببینید



به گزارش پایگاه اطلاع رسانی iranway ، نوجوانان و علاقه مندان خودرو در سراسر دنیا ، یک بار دیگر می توانند پوستر یکی از هیجان انگیزترین ساخته های لامبورگینی را بر دیوار اتاق خود بچسبانند. یک لامبورگینی از خانواده آونتادور (نام نوعی گاو خشمگین) به نام LP-700-4 رودستر.





این سوپر اتومبیل قدرت خود را از همان موتور ۶/۵ لیتری ۱۲ سیلندر ۷۰۰ اسب بخاری ، برادر کوپه خود گرفته است. همچنین این رودستر همان سرعت نهایی ۳۵۰ کیلومتر بر ساعت گونه کوپه خود را یدک می کشد. شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت این خودروی سرکش ۳ ثانیه است. یعنی حدود ۰/۱ ثانیه کندتر از مدل کوپه همین مدل.



سقف Lamborghini LP700-4 Roadster از جنس فیبرکربن است و به صورت کروک می باشد. این سقف از ۲ تکه تشکیل شده است که هر تکه آن کمتر از ۶ کیلوگرم وزن دارد. وزن کم سقف آونتادور رودستر در حقیقت یک مزیت اصلی و مهم این خودرو به شما می آید. البته یک مشکل اصلی سقف آونتادور رودستر ، عدم باز و بسته کردن به صورت اتوماتیک و برقی است. سقف این خودرو به صورت دستی باز و بسته می شود. این سقف بعد از جمع شدن در محل کاپوت خودرو جای می گیرد.



از تفاوت های مدل کوپه با این مدل (رودستر) می توان به مواردی چون تغییر درب موتور (برای خنک تر شدن موتور) ، استفاده از رینگ های ۲۰ و ۲۱ اینچی (به سلیقه مشتری) که از آلمینیوم سبک تر ساخته شده و حدود ۱۰ کیلوگرم سبک تر از مدل قبلی است ، قرار گرفتن شیشه عقب که به صورت برقی در مدل رودستر قرار گرفته است ، کاهش صدای نفوذی موتور به داخل اتاق خودرو ، تغییر شیشه جلو برای منحرف کردن جریان باد ، اشاره کرد.





این لامبورگینی بدون سقف ، به صورت دو رنگ عرضه شده است. به این شکل که ستون شیشه جلو ، قسمت دو تکه سقف و ستون شیشه عقب تا باله عقب خودرو به رنگ مشکی براق است و بقیه ماشین قابل انتخاب در رنگ های استاندارد می باشد. این اتومبیل با یک رنگ آبی کم رنگ متالیک خاص نیز عرضه می شود که با تغییر زاویه دید ، رنگ اتومبیل تغییر می کند.





موتور V12 که در قسمت میانی اتومبیل قرار دارد با یک گیربکس ISR هفت دنده ادغام شده است که دارای یک سیستم غیرفعالسازی سیلند می باشد که موتور را به یک مدل ۶سیلندر ، در سرعت های پایین (کمتر از ۱۳۵ کیلومتر بر ساعت) تبدیل می کند. سیستم استارت این خودرو که به گفته شرکت لامبورگینی برای اولین بار در رده سوپر اتومبیل ها از تکنولوژی سوپر خازن (خازن های با عملکرد بسیار بالا) استفاده می کند ، می تواند در یک چشم به هم زدن اتومبیل را روشن کند و ضمن کاهش مصرف سوخت ، دغدغه ای هم برای صاحب اتومبیل نسبت به روشن شدن مجدد با تاخیر ، به وجود نیاورد.



قیمت این سوپر خودرو ۳۰۰/۰۰۰ یورو می باشد. با آمدن این خودرو افراد خاص رقابتی جدید برای تهیه آن پیش روی دارند. از اولین نفراتی که این خودرو را تهیه کرده است ، می توان به کریس رونالدو ، بازیکن فوتبال تیم ملی پرتغال و باشگاه رئال مادرید اشاره کرد. همچنین تصاویر مربوط به این خودرو توسط پرتال جامع اطلاعات تخصصی صنعت حمل و نقل ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) تهیه شده است که می توانید در پایین همین مطلب مشاهده نمایید.



در زیر ویدیو مربوط به معرفی این خودرو را می توانید مشاهده نمایید :

shadows_funeral
31-12-2012, 19:11
از اونجایی که تاپیک مخصوص لامبورگینی وجود دارد این تاپیک قفل می شه. دوستان موارد خودشونو اونجا مطرح کنن. ممنون

کلوپ خودروهای لامبورگینی Lamborghini ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])