PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : هواوی گوشی جدید ۴ هسته‌ای ۶.۱ اینچی خود را تائید کرد



vipeer
07-12-2012, 17:24
به‌نظر می‌رسد همه شرکت‌های سازنده گوشی ‌همراه وارد عرصه ساخت فبلت‌ها شده‌اند. دستگاه‌هایی با صفحه نمایش اچ‌دی، پردازنده‌های چهار هسته‌ای و باتری‌هایی با ظرفیت بالا، که Huawai Ascend Mate هم یکی از آنهاست.

در ماه اکتبر خبرهایی از عرضه این گوشی پخش شده بود اما اخیرا یک مقام مسئول در این شرکت تایید کرد که این گوشی به زودی وارد بازار خواهد شد. اخیرا در نسخه چینی توییتر که Weibo نامیده می‌شود Yu Chengdong مدیر ارشد هواوی ضمن اشاره به این دستگاه و مقایسه آن با گلکسی‌نوت ۲ سامسونگ از برنامه این شرکت برای ارائه گوشی‌های هوشمند با صفحه‌ نمایش‌های بزرگ در سال آینده خبر داده است که به احتمال زیاد گوشی‌هوشمند Ascend Mate که قبلا هم عکس‌هایی از آن لو رفته یکی از همین محصولات است.


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

مشخصات لورفته این دستگاه بسیار خیره‌کننده است: صفحه‌نمایش ۶.۱ اینچی اچ دی، سی‌پی‌یو ۴هسته‌ای با فرکانس ۱.۸گیگاهرتز به نام K3V3 (که جزو سی‌پی‌یو‌های نسل سوم هواوی است)، ۲گیگابایت رم، اندروید ۴.۱ و باتری ۴ هزار میلی آمپر بر ساعت (۴۰۰۰mAh). باتری‌ای که بیشترین ظرفیت را در بین گوشی‌ های همراه تا به حال دارد. این مدیر ارشد هواوی همچنین اضافه کرده است که Ascend Mate طراحی بهتر، خوش‌دست‌تر بودن و باتری بهتر را برای شما به ارمغان خواهدآورد.

البته عکسی که در بالا مشاهده می‌کنید لزوما همان محصول نهایی نخواهد بود و باید صبر کرد تا در سال آینده محصول نهایی هواوی را مشاهده کنیم.






فارنت