PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : شکایت Avantor از شرکت IBM



tanha.2011
12-11-2012, 12:11
به گزارش روابط عمومی پایگاه خبری فن آوری اطلاعات ایران از Computerworld، شرکت IBM از سوی شرکت تولید کننده مواد شیمیایی Avantor تحت پیگرد قانونی قرار گرفته و در صورت اثبات بایستی خسارت چند میلیون دلاری پرداخت کند. شرکت Avantor ادعا کرد IBM در مورد نرم افزار خود به آنها دروغ گفته تا از طریق عقد قرارداد با این شرکت برخی از حقوق تجاری آنها را بدست آورد.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

بر اساس این شکایت که در روز ۵ شنبه در دادگاه محلی نیوجرسی به ثبت رسید شرکت Avantor ادعا کرد در سال ۲۰۱۰ تصمیم به آپگرید برنامه ریزی منابع شرکت خود داشته و برای این منظور نرم افزار SAP شرکت IBM را خریداری و استفاده کرده است اما پس از مدتی مدیران این شرکت متوجه شدند این نرم افزار به هیج عنوان مناسب کارهای آنها نیست و علاوه بر این ایراداتی نیز در برنامه نویسی این نرم افزار وجود دارد و علت این ایرادات این است که شرکت IBM مرحله آزمایش این نرم افزار را بطور کامل اجرا نکرده است تا متوجه نواقص آن شود.

شرکت IBM اعلام کرده به هیچ عنوان قصد فریب شرکت Avantor را نداشته و حاضر است ایرادات نرم افزار را برطرف سازد. در صورت اثبات ادعاهای Avantor شرکت IBM بایستی مبلغ ۱۳ میلیون دلار به عنوان خسارت بپردازد.