PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : درآمد اچ تی سی در ماه اکتبر



vipeer
08-11-2012, 18:44
اچ تی سی گزارش فروش خود در اکتبر را منتشر کرد، و به نظر نمی‌آید که همه چیز برای این کمپانی بزرگ تایوانی به خوبی پیش رفته باشد.
به گزارش جی اس ام درآمد شرکت با ارقام ناامید کننده، 60 درصد کاهش پیدا کرده و از 1.5 میلیارد دلار در اکتبر 2011 به 588 میلیون دلار در اکتبر امسال کاهش پیدا کرده است. اگر چه این رقم بسیار زیاد است اما هنوز امیدهایی برای این شرکت وجود دارد. امیدهای کنونی این شرکت دو گوشی ویندوزفونی HTC 8X ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] hone+8X) و HTC 8S ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] hone+8S) به همراه یک گوشی اندرویدی HTC One X+ ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) هستند که هنوز فروش آن‌ها شروع نشده است.



[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

ذکر این نکته لازم است که با اینکه این گوشی‌ها امیدهای این شرکت هستند اما HTC باید توجه داشته باشد که گوشی‌های ویندوزفون هنوز به آن محبوبیت که باید داشته باشند نرسیده‌اند و گوشی اندرویدی آن یعنی One X+ نیز باید با گوشی‌هایی مثل گلکسی اس 3 (که در حال حاضر افت قیمت خود را کرده) و گوشی محبوب آیفون 5 به رقابت بپردازد.






gsm