PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : BlazeVideo Video Editor



jafarian
30-10-2012, 16:16
BlazeVideo Video Editor یک نرم افزار ساده و در عین حال قدرتمند در زمینه ویرایش فرمت های ویدیویی می باشد . شما با کمک این نرم افزارقادر خواهید بود تا ویدیوهای مختلف را در برنامه بارگذاری کرده و سپس اقدام به ویرایش آنها کنید. شما می توانید ویدیوهای مختلف را Clip, Crop, Rotate, Flip کنید و سپس واترمارک های مختلف مانند لوگو و متون به آنها بیافزایید و یا زیرنویس های مورد نظرتان را به فیلم ها اضافه کنید. همچنین شما می توانید به آسانی میزان روشنایی و کنتراست ویدیوها را برای رسیدن به بهترین کیفیت و نتیجه تغییر دهید. همه ی ابزارهای موجود برای ویرایش ویدیوها از بصورت پیش فرض و از قبل در برنامه تعریف شده هستند و شما می توانید براحتی به آنها دسترسی داشته باشید و در صورت نیاز با تغییر دادن به نتایج مطلوب تر برسید.


BlazeVideo Video Editor is an easy-to-use video editing software that allows you to clip, crop, rotate and flip videos. You can also add watermark texts and subtitles to the videos, or transfer files to iPad, iPhone, iPod and other mobile phones. This video editor software supports Windows XP/Vista/7



[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])



BlazeVideo Video Editor 1.0.0.3 33.2 Mb


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید