PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : چه اتفاقی برای استراتژی HTC Hero افتاده است؟



vipeer
11-10-2012, 15:33
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

در ژانویه ۲۰۱۲ پیامی از سوی فیل رابرتسون ، رییس کمپانی HTC در انگلستان منتشر شد که مشخص می کرد تولید کنندگان چگونه تعداد دستگاه هایی که درسال ۲۰۱۲ به بازار عرضه می کنند را محدود خواهند کرد .پس چه اتفاقی در حال رخ دادن است؟ نقل قول هایی که بعدا پخش شد، نشان می داد که HTC نیز با تمرکز روی یک محصول خاص( و یا شاید تعداد محدودی مدل مختلف) ، استراتژی مشابه اپل را در پیش خواهد گرفت که دقیقا برعکس روش تولید گوشی های متنوع و پشت سر هم با موفقیتی محدود می باشد. این شیوه، موقعیتی شگفت انگیز برای HTC محسوب می شد. پس چه اتفاقی افتاد؟





[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

اکنون، HTC سه گوشی جدید را به بازار معرفی کرده است. ۲ تا از آن ها بخشی از سری HTC One هستند- HTC One X+, VX, و Windows Phone 8X- که قبلا به صورت بین المللی عرضه شده و در اینجا برای اولین بار به صورت AT&T ارائه می شوند . HTC One X+ قطعا نسخه بالاتری از HTC One X می باشد ، One VX معادلی برای One V به شمار می آید و مدل Windows Phone نیز کلا یک گوشی جدید است.هریک از این مدل ها ظاهر خوبی داشته و حس خوبی را القا می کنند. اما نه به خاطر کیفیت ، بلکه به دلیل آن که هریک نماینده ی بخشی از نزاع در استراتژی تک محصولی بودن هستند، باعث ناراحتی کاربران می شوند.



[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

رابرتسون می گوید: ” ما سال فوق العاده ای را با رشد ۶۵ درصدی در انگلستان داشتیم. اما در ۳ ماه آخر سال، ما محصولات خیلی بیشتری را نسبت به گذشته تحویل دادیم و اکنون در نظر داریم که بیشتر از روش خلق “قهرمان” ( Hero) استفاده کنیم. ما گوشی هایی عالی تولید می کنیم، اما پیاده سازی این روش هنگامی که سبک و سیاق کمپانی خیلی عمومی می شود، ممکن نیست. بنابراین سال ۲۰۱۲ را با ارائه پیشنهادی ویژه به مشتریان در نظر گرفته ایم و نیاز داریم که از خطوط در نظر گرفته شده روی محصولاتمان خیلی دورتر نشویم. “





[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

نزدیک ترین چیزی که در رسیدن به استراتژی hero به آن دست یافتیم ، سری HTC One است که با ۳ محصول HTC One X, V و S کار خود را آغاز کرد و پس از آن نوبت به HTC EVO 4G LTE و DROID Incredible 4G LTE رسید و کل نمایش شکست خورد که باید دلیل آن واضح باشد : Sprint برند “EVO” را دارد که HTC برای فروش به این کریر تکیه می کند و همین مساله در مورد Verizon با برندهایی به نام های “DROID” و “Incredible” صادق است. HTC با استراتژی hero در موقعیتی قرار دارد که برای هر کریری متفاوت است . اگر آن ها یک محصول – و یا حتی مانند زمانی که عرضه سری One را شروع کردند، ۳ محصول- را به بازار عرضه می کردند، قدرتی به دست می آوردند که نه تنها اپل با آیفون هایش، بلکه سامسونگ با Galaxy S III و سری Galaxy Note دارای آن می باشد و در این صورت تولید یک گوشی ، پول زیادی را به همراه داشت.






blog.alldigitall