PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : تغییر مشخصات یک فایل فلش



singleguy
07-10-2012, 18:21
سلام

من از طراحی فلش چیزی نمیدونم.

یه بنر فلش با یک نرم افزار ساده طراحی کردم، وقتی روش کلیک راست میکنیم، یک سری چیز رایج نمایش داده میشه که حتما همتون میدونید مثلا:

zoom in
zoom out
shouw all
___________
quality>
play
loop
rewind
forward
back
__________
print
.....

ولی خیلی جاها دیدم که با کلیک راست روی فلش، چیزهای دیگه مثلا مشخصات سازندش نمایش داده میشه. چطور میتونم محتوای کلیک راست این فلشی که طراحی کردم را عوض کنم؟ اگه میشه راحت ترین و سریع ترین راه را پیشنهاد بدید. درضمن خود فلشی که با این نرم افزار طراحی کردم، هیچ گونه تغییر دیگه ای (مخصوصا از نظر سایز) نمیخوام داشته باشه.
----------------------------

یک سوال دیگه هم دارم. توی نرم افزارهای ساده ی ساخت فلش، هرچقدر عکس به کار برده، بسته به سایز و کیفیت عکس، حجم فلش هم میره بالا. آیا با نرم افزار های حرفه ای ساخت فلش هم چنین اتفاقی رخ میده؟ طراح های بنرهای تبلیغاتی چطور حجم فایل های فلش را اینقدر کم میکنن؟!!!
ممنون

1w2w3w4w
08-10-2012, 00:00
سلام
درمورد سوال اولتون این که اگر با نرم افزار ادوبی فلش کار میکنید میتونید تو تنظیمات پابلیش تعین که که گزینه های اضافی رو نشون نده و از طریق کد نویسی کاری کنید که یه گزینه سفارشی نشون بده که یه لینک هم بهش بدید

وقتی یه عکس وارد نرم افزار فلش میکنید میتونید کیفیت اون رو کم و زیاد کنید تا حجم عکس هم کمتر بشه ضمن اینکه خود فلش هم یکم حجم عکس ها رو پایین تر میاره...

singleguy
08-10-2012, 21:38
معذرت میخوام من فلش را با ادوبی نساختم. با یک نرم افزار ساده ساختم. میتونم این فلش را ببرم توی ادوبی و این فقط قسمتش را تغییر بدم؟

1w2w3w4w
19-10-2012, 01:48
بعید میدونم...

البته ممکنه بشه تو فلش import کردش.