PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : پلی‌استیشن موبایل برای ویتا و تلفن‌های اندروید راه‌اندازی شد



VAHID
06-10-2012, 18:48
این روزها که بازار بازی‌های کوچک ولی پر مخاطب حسابی داغ شده است، فرصت خوبی برای سونی است تا با راه اندازی دوباره شبکه PlayStation برای ویتا و موبایل‌های اندرویدی دارای مجوز پلی‌استیشن، به داغ‌تر شدن این بازار کمک نماید.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
عناوینی که در این شبکه قرار است به فروش برسند،‌ شامل بازی‌های کم حجم و سبک هستند و خبری از عناوین محبوبی همچون سری Call Of Duty نیست. البته این بدین معنا نیست که بازی‌های کم حجم و محبوب شما در این شبکه پیدا نشوند. از جمله عناوین معروف و کم حجمی که در این شبکه قرار داده شده است، می‌توان به Hungry Giraffe و Aqua kitty اشاره نمود.
شبکه پلی‌استیشن موبایل، از امروز در تعداد محدودی از کشورهای بزرگ از جمله ژاپن، آمریکا، انگلستان، کانادا، فرانسه، آلمان، ایتالیا، اسپانیا و استرالیا در دسترس کاربران قرار گرفته است. در حال حاضر، اکثریت مدل‌های اندرویدی به جز مدل‌های شرکت اچ‌تی‌سی از جمله +HTC One X، One V، One S، One X که با مجوز پلی‌ستیشن تولید شده‌اند توانایی دسترسی به این شبکه را دارند. البته سونی طی بیانیه‌ای قول ارائه این خدمات را با همکاری اچ‌تی‌سی برای مشتریان این شرکت در آینده‌ای نزدیک داده است.











weblogina.com