PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : چی میل مجدد فیلتر شد



alyy
24-09-2012, 22:08
گوگل و جی میل تا ساعتی دیگر در ایران فیلتر خواهند شد این خبر مال دیشبه

دبیرکارگروه مصادیق مجرمانه اعلام کرد:دو سایت گوگل و جی میل به دلیل اهانت سایت متبوعشان یعنی یوتیوب به ساحت مقدس نبی اکرم(ص) و درخواست های مکرر مردمی تا ساعاتی دیگر فیلتر خواهند شد.


دکتر خرم آبادی در گفتگوی اختصاصی با وبگردی 20:30 گفت: پس از وصول درخواست های مردمی برای واکنش در قبال سایت های اهانت کننده و هتاک به ساحت پیامبر اسلام ، لحظاتی قبل به این نتیجه رسیدیم که سایت های وابسته به شرکت گوگل که به اصرار خود برای اهانت در سایت یوتیوب (سایت وابسته به گوگل)ادامه میدهند تا اطلاع ثانوی پالایه شوند تا اعتراض ملت ایران را به دست اندرکاران این اقدامات موهن اعلام کنیم.
وی افزود : دستورات لازم به مراجع ذیصلاح ابلاغ شده و این سایتها از ساعاتی دیگر از دسترس خارج خواهند شد.
منبع
وبگردی 20.30

دسشون درد نکنه چ قد حال کردیم با این حرکتشون:37:
اینو به خودم میگم به کسی بر نخوره:
دنبال یه بهونه بودم که جی میل و گوگل رو فیلتر کنم به به عجب بهونه ای

mehdy.z
24-09-2012, 23:28
یعنی خدایی نیست که جواب اینا رو بده که به اسم اون هر غلطی که دلشون میخواد نکنند!!!
خنده دار ترین قسمتش هم اون مردمی هست که توی این وضع بازار و دلار و گرونی فقط عقلشون به درخواست در این باره رسیده!!.....یکی نیست بگه بابا اونی که مردم رو فرض کیدی خودتی!!!!!
راستی بچه ها سایت درخواست مردمی رو میدونید کجاست؟؟!!!!!!

ramingsm
25-09-2012, 00:39
یعنی خدایی نیست که جواب اینا رو بده که به اسم اون هر غلطی که دلشون میخواد نکنند!!!
خنده دار ترین قسمتش هم اون مردمی هست که توی این وضع بازار و دلار و گرونی فقط عقلشون به درخواست در این باره رسیده!!.....یکی نیست بگه بابا اونی که مردم رو فرض کیدی خودتی!!!!!
راستی بچه ها سایت درخواست مردمی رو میدونید کجاست؟؟!!!!!!
آره سایتش اینجاست
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
فقط میخوام سرمو بکوبم به دیوار
پ.ن:من خودم چند روزه فقط دارم درخواست میفرستم که گوگل و جیمیل فیلتر شن خدا را شکر که مسئولین صدای ما مردم زجر کشیده را شنیدند.

mehdy.z
25-09-2012, 00:59
طبق این خبر :

به گزارش فرهنگ نیوز به نقل از جهان، عبدالصمد خرم‌آبادی، دبیر کارگروه مصادیق محتوای مجرمانه در گفت وگو با بخش خبری 20:30 از فی.لتر شدن سايت آمريکايي گوگل و جي ميل تا ساعتي ديگر خبر داد. این خبر را باشگاه خبرنگاران اعلام کرد.

خرم آبادي در توضيح خبر فوق گفت: به دليل درخواست‌هاي مکرر مردمي، سايت گوگل و جي ميل تا ساعتي ديگر در سراسر کشور فی.لتر مي‌شوند.

وي در خصوص مدت زمان فی.لتر اين سايت نيز گفت: گوگل و جي ميل تا اطلاع ثانوي در سراسر کشور فی.لتر خواهند بود.

او توضیحات بیشتری در این باره نداد اما یک مقام مسئول که خواست نامش فاش نشود، به نسیم گفت: شرکت گوگل با انتقال محتواهای موهن، غیراخلاقی و غیرمتعارف به فضای سرویس جی‌میل خود با دامنه امن [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] برخلاف قوانین کشور عمل کرده است و از آنجا که امکان فی.لترشدن بخشی از این دامنه به صورت مجزا وجود ندارد، تمام سرویس امن گوگل با دامنه \\:[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] از دسترس خارج می‌شود. این اقدام در حالی است که بارها در مکاتبات مختلف از شرکت گوگل خواسته شده بود تا به قوانین کشور احترام بگذارد.

عصر امروز هم مجمع فعالان فضای مجازی انقلاب اسلامی "فرا" با صدور اطلاعيه‌اي در محکومیت توهین به پیامبر(ص)، از فعالان حوزه فضای مجازی دعوت كرد: "تا ضمن تداوم اعلام انزجار از سرویس دهنده های اینترنتی حامی محتواهای موهن به پیامبران عظیم الشان الهی، در اعتراض به عدم اقدام شایسته از سوی شرکت گوگل مبنی بر توجه به خواست مردم دنیا و اصرار بر عدم حذف محتوای موهن به پیامبر اسلام از روی سرورهای خود بویژه در جستجوگر گوگل و یوتیوب، به مدت 2 روز طی روزهای دوشنبه و سه شنبه سوم و چهارم مهر ماه جاری مطابق با 24 و 25 سپتامبر میلادی استفاده از سرویسهای اینترنتی گوگل را متوقف کنند و گوگل را از اولویت استفاده خود در فضای مجازی کنار بگذارند."
کلا پروتکل امن گوگل([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])ف.یلتر شد...یعنی کلا گوگل رو از ریشه زدن خلاص!!!

aliy2324
25-09-2012, 10:28
برای من توی کرمان که هم گوگل فیلتره هم جیمیل. لذت می برم وقتی می بینم که مسئولین به خواسته های مردم اینقدر احترام می گذارند و شبانه روز تلاش می کنند تا این مردم راضی و خوشنود باشن

Переклад не
25-09-2012, 10:35
مثله اینکه از گرگ تقاضا میکنی گوسفند رو بخوره .خب معلومه که اونم با تمامی وجود و از ته دل میخورتش دیگه.مردم تقاضا کردن و فلان شد یعنی چی؟بهترین واکنش ساخت فیلم رده بالا در مورد پیامبر(ص) و شناسوندن درست اون به دنیا بود نه فیلتر کردن این موتور جستجوگر و بدبخت کردن دانشجوها

J@viD
25-09-2012, 12:48
سایت یوتوب در ایران فیلتر هست و هیچکس نمیتونه فیلم ببینه
اقایون مسئولین وقتی ما به یوتوب دسترسی نداریم شما به چی اعتراض کردین؟
جیمیل رو چرا فیلتر کردین ؟ موتور جستجوی گوگل رو چرا فیلتر کردین ؟
این کارتون باعث میشه همه اونایی که این فیلم رو ندیدن برن ببینن
اینو میخواین؟

alyy
26-09-2012, 08:33
قرار بود24 و 25 سپتامبر فقط فیلتر باشه امروز 26 سپتامبر هست و سایت گوگل و جی میل همچنان فی--لتر هست. نمیدونم با این کارا چی میخواد ثابت بشه

eman619rv
26-09-2012, 14:56
نه عزیز واسه یه روز دو روز نیست واسه همیشه فیلت*رش کردن :(
یعنی واقعا اینا چرا به مردم فکر نمیکنن!
من 6 ساله که دارم از این ایمیلم استفاده میکنم و بیش از 30 -40 سایت رو با این ایمیل ثبت نام کردم . از حساب های مالی گرفته تا واسه کنکور و سایت های دولتی از این ایمیل استفاده کردم حالا وضعیت یکی مثه من چی میشه!!
من که تو قسمت پیشنهاد انتقادشون چندتا درخواست نوشتم لا اقل شاید اگر حجمه شکایت ها از این فیل8*ترینگ غیر ضروری و خلاف قوانین به دستشون برسه شاید بفهمند که چه اشتباه بزرگی رو انجام دادن.
به قول دوستمون یوتیوب که هیتلره چه ربطی به گوگل داره

Переклад не
26-09-2012, 15:50
این وسط فقط ما کتک میخوریم نه یه اعتقاد کسی توهین میشه و نه کسی سایتش بی کلاینت میمونه

nafis888
26-09-2012, 16:31
:45:همه زندگیم تو ایمیلم بود...

amirkalak6
26-09-2012, 17:01
دوستان چرا خود گوگلم برای من باز نمیشه!!!!!!!!! گفته بودن 2 روز از گوگل استفاده نکنید فیلتر کردن بعدا بگن ایرانیا اصلا استفاده نکردن:41:

gog2000
26-09-2012, 17:45
جیمیل کلا فیلتر شد
گوگل هم با نواسان و به سختی باز میشه جالب طرف گفته

کاربران ایرانی خیلی به این سایت عادت کرده اند اما باید توجه داشت که بسیاری از تحقیرهایی که در مورد حاکمیت و منافع ملی ما صورت می گیرد، توسط گوگل انجام می‌شود

قضیه اینا مثل اون انسانهای اولیه میمونه که وقتی برای اولین بار رفتن سینما و در فیلمش حیوان های وحشی را دیدین با تبر و چاقو به سمت پرده سینما حمله کردن

حالا اینها هم مثل عقب مونده میگن گوگل مسئول فلان و فلون در حالیکه نمیدونن این فقط یک موتور جستجو است و مطالب در خود سایتها است خاب این به گوگل چه ربطی داره این موتور جستجو نباشه یاهو و...
یا شاید همه موتورهای جستجو را میخان فیلتر کنن

جالبه در خیلی از سایتهای ایرانی و بلاخص دولتی ما برای ثبت نام از جیمیل استفاده می کنیم و خود اون سایتها تاکید بر استفاده جیمیل را دارن حالا با مسدود شدن جیمیل تکلیف اونها چیه؟؟؟؟
حتما از ایمیل ملی باید استفاده کنیم و هر چیزی می خاهیم بفرستیم یک 1000 باری توسط 100000 نفری خونده میشه بعد مثل ادارات مراحل اداری را طی می کنه تا تائید و به دست طرف برسه و مثل مرسولات پستی یک هفته ای لا اقل تو راهه:31:

پس بچه ها خاستین عیدو به کسی تبریک بگین از حالا اقدام کنیین تا
به این صورت به دست طرف برسه
سلام عز... خیلی دوس... دارم
فدا... بشم

زیاد تعجب نکنین اون .... ها رو مسئولین ایمیل ایرانی سانسور کردن

واقعا
I am sury

aliy2324
26-09-2012, 18:54
اینترنت بدون گوگل مثل تهران بدون حمل و نقل شهریه
آخه bing و yahoo هم موتور جستوجو هستن که بشه ازشون استفاده کرد.
تکلیف ما که با این موتور جستو جو کار می کنیم و 90 درصد بازدید سایت و وبلاگ مون از این موتور میاد چی میشه؟

alyy
27-09-2012, 09:13
دیشب تو شبکه جام جم از اون یارو.... مساحبه میگیرن میگه اولا به درخواست مردم قطع کردیم جیمیل رو دوما سایتش فیلتر نیست:18:(جدا از این بحث یکی نیس به ما یه خر نشون بده) و فقط جی میل به دستور دادگاه فیلتر شده.نمیدونم این چ دادگاهی هست که خودش میبره و میدوزه

freeman
27-09-2012, 09:45
هم جیمیل هم گوگل با پروتکل http باز هستند.

Переклад не
27-09-2012, 11:29
اگه بخوایم منصفانه قضاوت کنیم ، گوگل واقعا با شیطنت کاریهاش موجب اختلافات شده .نمونش همین قضیه ی خلیج فارسه.با اینکه اسناد خودش هم اینو تائیم میکنه که این خلیج فقط فارس هست میاره کنارش باز اون عرب رو مینویسه.این یعنی شیطنت. و تنها به این ختم نمیشه.
اما دیگه این دلیل نمیشه که این سایت و مجموعه هاش فیلتر بشن . بهتر بگم پس چرا عربها این سایت رو به دلیل این شیطنت ها فیلتر نمیکنن؟خب برای اونام خلیج فارس توهین آمیزه و یا فیلم اخیر به اونام مربوط میشه

alyy
28-09-2012, 22:03
اگه بخوایم منصفانه قضاوت کنیم ، گوگل واقعا با شیطنت کاریهاش موجب اختلافات شده .نمونش همین قضیه ی خلیج فارسه.با اینکه اسناد خودش هم اینو تائیم میکنه که این خلیج فقط فارس هست میاره کنارش باز اون عرب رو مینویسه.این یعنی شیطنت. و تنها به این ختم نمیشه.
اما دیگه این دلیل نمیشه که این سایت و مجموعه هاش فیلتر بشن . بهتر بگم پس چرا عربها این سایت رو به دلیل این شیطنت ها فیلتر نمیکنن؟خب برای اونام خلیج فارس توهین آمیزه و یا فیلم اخیر به اونام مربوط میشه

دوست عزیز با حرفتون موافقم پس اگه یه وقت دیگه گوگل یه شیطونی دیگه بکنه اون وقت باید سایتشم فیلتر کنن آقاییون ؟ با این کارا نه خلیج فارس میاد تو نقشه نه هیچ اتفاق دیگه میفته فقط من و تو ضرر میبینیم .و یا با ف***ر کردن جی میل مشکلات حل میشه؟ به نظرتون تحریمای گوگل چ فرقی با این داره مثلا گوگل اومده google play رو برای کاربرای ایرانی تحریم کرده واجازه استفاده نمیده بهشون این یه توهین به مردم ایرانه .آیا کار آقایون با کار اینا فرق داره؟در کل بحث اینا نیست دوست عزیز وگرنه من همین الانشم هیچ مشکلی با جی میل ندارم و قول میدم هرکی از جی میل استفاده میکنه خودش میدونه چ کار کنه و خیلی راحت با یه چیز پی ان بازش میکنیم ولی از اخرو عاقبت کار بترس امروز جی میل فردا گوگل پس فردا همه قطع .
البته ی سوال هم برام پیش اومده چرا جی میل رو بستن؟

J@viD
01-10-2012, 02:48
Gmail و موتور جستجوی گوگل رفع فیلتر شد به سلامتی و میمنت :31:
جستجو گر عکس سایت یاهو و بینگ هنوز فیلتر هست ازادشون کنید لطفا
برای شروع یکی یه اینترنت 1 مگ هم بهمون بدین کم کم بهتون علاقه مند میشیم

alyy
02-10-2012, 11:08
گوگل و جی میل از دیروز 91/07/09 رفع فیلتر شد.جالبی کار اینه که مسئولین گفتن مشکل فنی بوده وجالب ترش این بود که وقتی قطع کردن گفتن به حکم دادگاه وبه درخواست مردم بود والان که وصل کردن گفتن مشکل فنی بوده!!!!!.یکی نیس به اینا بگه اگه واقعا مشکل فنی بوده چرا همون اول نمیگید .به هر حال فعلا وصل شده و بدون مشکله