PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : Stopwatch-Stoppuhr



jafarian
22-09-2012, 16:26
Stopwatch-Stoppuhr نام یک نرم افزار جالب مخصوص کامپیوتر می باشد که با استفاده از آن می توانید یک کرنومتر مجازی در کامپیوتر خود شبیه سازی کرده و با استفاده از آن زمان در دستانتان بگیرید . دقت این نرم افزار صدم ثانیه می باشد و با استفاده از آن می توانید تعیین کنید که در زمانی خاص یک برنامه اجرا شده ،‌ سندی باز گردد و یا اینکه سیستم شما خاموش شود . با استفاده ویژگی interim می توانید در هر لحظه زمان را با بیشترین دقت ثبت کنید .


Useful Windows Tool for exact time measurement (Stopwatch) or for running a countdown. With a resolution of up to a thousandth of a second and user defined color display and size. Further characteristics: unlimited storable interim and configurable actions for zero-crossing: Starting of programs, sound playbacks, opening documents or for shutting the computer down. Remote control of the clock from external devices via the DSR- line of the serial interface



[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])



Stopwatch-Stoppuhr 8.15.8 Bilanguage 4.3 MB


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید