PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : DP Animation Maker Portable



jafarian
22-09-2012, 01:13
DP Animation Maker نرم افزاری قدرتمند و در عین حال با استفاده آسان برای طراحی و ساخت انمیشن و تصاویر متحرک است که ابزارهایی را در اختیار شما قرار می دهد تا با صرف کمترین زمان و تنها با چند کلیک قادر به ساخت تصاویر پس زمینه متحرک، انیمشن های GIF به منظور استفاده در وب سایت ها و … باشید. با استفاده از این نرم افزار شما تقریباً می توانید هر تصویری را متحرک کرده و به صورت یک ویدیو و انیمیشن حرفه ای و دیدنی در آورید و برای این کار تنها کافیست تصویر مورد نظر را انتخاب نموده و با اعمال افکت هایی از قبیل under water, fire, ring of water, matrix code, water mirror, glass ball که در اختیار دارید و یا افزودن سایر اشیاء مورد نیاز خود، به هدفتنان دست یابید. DP Animation Maker می تواند انیمیشن خروجی را در فرمت های GIF, AVI, EXE تولید کند.


DP Animation Maker is powerful, easy-to-use animation software that lets you create animated backgrounds, animated gifs for websites, and other content within minutes. A unique toolset with a wide range of animations allows you to turn almost every picture into a professional-looking video



[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])



DP Animation Maker 2.1.3 Portable 7.71 Mb


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید