PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : SpeedyFox Portable



jafarian
20-09-2012, 23:52
مرورگر فایرفاکس یکی از بهترین مرورگرهای اینترنت بوده که از ویژگی های نامحدود و فراوانی برخوردار است. اما با گذشت زمان، سرعت آن بصورت قابل توجهی کم می شود و در نتیجه سرعت راه اندازی و سرعت مشاهده تاریخچه مرورگر بیش از حد کند می شود. این مشکل خیلی شایع است و اغلب به خاطر تکه تکه شدن پایگاه داده ها رخ می دهد. در واقع SpeedyFox ابزاری کوچک است که این مشکل را تنها با یک کلیک حل می کند. شاید به نظر غیر قابل باور باشد ، اما پس از اتمام عملیات این نرم افزار (که تنها چند ثانیه زمان می برد) احساس می کند فایرفاکس خود را تازه نصب کرده اید.


SpeedyFox. Your Firefox/Skype/Chrome/Thunderbird start working much slowly with the lapse of time. The reason is fragmentation of profile databases. A tool SpeedyFox is designed specially to resolve that problem. The method used in SpeedyFox is 100% safe for your profile (e.g. bookmars, passwords, etc), it's well documented and tested on millions computers



[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])



SpeedyFox 2.0.3 Portable 576 Kb


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

V E S T A
23-10-2013, 01:26
SpeedyFox 2.0.5 Portable Build 67


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

V E S T A
06-01-2014, 20:41
SpeedyFox 2.0.6 Portable Build 68


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید