PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : PasswordsPro



jafarian
20-09-2012, 23:26
هش را می توان به صورت اثر انگشت دیجیتالی یک داده در نظر گرفت. با این روش شما می توانید رشته ای اندازه-ثابت (fixed length) از یک داده به دست آورید که با روش های ریاضی به صورت "یک طرفه" رمزنگاری شده است. کشف رشته اصلی از رشته هش آن (عملیات معکوس) به صورت کارا تقریبا غیر ممکن است. نکته دیگر اینکه هر داده یک رشته هش شده کاملا منحصر به فرد ایجاد می کند( احتمال یکی شدن رشته های هش دو رشته متفاوت در الگوریتم MD5 یک در 3.4028236692093846346337460743177e+38 می باشد.. این خواص ، هش کردن را به روشی کارا و ایده آل برای ذخیره سازی کلمات عبور در برنامه های شما تبدیل می کند. چرا؟ برای این که حتی اگر یک نفوذگر(Hacker) بتواند به سیستم و بانک اطلاعاتی شما نفوذ کند و بخشی از اطلاعات شما را به دست آورد (شامل کلمات عبور هش شده) نمی تواند کلمات عبور اولیه را از روی آن ها بازیابی کند. PasswordsPro به شما کمک می کند تا در کمترین زمان بتوانید تمامی پسوردهای هش را از حالت هش در بیاورید.

InsidePro PasswordsPro is a professional program to enable Password recovery, using many and powerful methods.This program is designated for the recovery of passwords for different types of hashes. The program currently supports about 30 types of hashes, and new ones can be easily added by creating a custom external hashing DLL-module. The actual list of available modules can be found on the software-related forum. The peak number of hashes the application is capable of working with simultaneously is 256



[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])



PasswordsPro 3.1.2.1 15.5 MB


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید