PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : دو کارت گرافیک جدید انویدیا: کپلر ارزان قیمت



VAHID
13-09-2012, 22:02
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

کارت گرافیک های انویدیا با معماری کپلر جزو محصولات دوست داشتنی بازار به حساب می آیند اما مشکل اصلی قیمت بالای آنها است. اما انویدیا سر انجام دو مدل با قیمتی نسبتا مناسب وارد بازار می کند. GeForce 660 و 650 آمده اند تا آنها توازن بین بازدهی و قیمت را برقرار کنند.



اگر یک بازی خور به حساب می آیید و به دنبال خرج زیاد نیستید می توانید سراغ مدل 660 بروید. این مدل می تواند اکثر بازی ها را با تنظیمات بالا برایتان اجرا کند. با ۲ گیگابایت رم و 960 هسته CUDA به همراه GPU Boost که به صورت اتوماتیک بسته به نیاز بازی کار اورکلاک را انجام می دهد.

اگر چه باید منتظر بنچمارک ها بمانیم اما شرکت انویدیا می گوید بازدهی این کارت گرافیک چهار برابر مدل 9800GT است. و گفته با این کارت می توانید بازی هایی مانند Guild Wars 2 را با رزولوشن 1920 در 1080 بازی کنید. آن هم با سرعت 51fps و 41fps به صورت سه بعدی. قیمت این کارت گرافیک ۲۲۹ دلار است.

اما مدل 650 آغازی است برای ورود به دنیای بازی ها و ارزان ترین کارت گرافیک کپلر به حساب می آید. روی آن امکان GPU Boost وجود ندارد. هر چند انویدیا امکان اورکلاک را برای حرفه ای ها باقی گذاشته است.

جی فورس 650 دارای ۱ گیگابایت رم است و 384 CUDA core دارد. قیمت آن هم ۱۰۹ دلار است. هر دو کارت گرافیک جدید انویدیا از امروز وارد بازار می شوند.











narenji.ir