PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : آیفون 5 باریک ترین تلفن هوشمند بازار نیست



VAHID
13-09-2012, 16:59
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


شب گذشته در مراسم معرفی آیفون 5 اپل ادعا کرد این تلفن با ضخامت 7.6 میلیمتر باریک ترین تلفن هوشمند بازار است. اما موسسه تحقیقاتی strategyanalytics ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])به سرعت نشان داد که حرف اپل در این مورد درست نیست.

آنها می گویند همین الان چندین مدل تلفن هوشمند در بازار وجود دارند که ضخامت شان کمتر از آیفون 5 است. برای مثال شرکت موتورولا در حال حاضر ۳ تلفن دارد که ضخامت آنها کمتر از آیفون 5 است. این سه مدل: RAZR XT909 ، DROID RAZR CDMA و RAZR XT910 در حال حاضر 7.1 میلیمتر ضخامت دارند. تصویر پایین لیست دیگر تلفن های هوشمند را نشان می دهد که ضخامت شان کمتر از آیفون 5 است.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])











narenji.ir

MOHAMMAD2010
13-09-2012, 17:37
آره اتفاقا منم دیشب اینو فهمیدم
مثل آب خوردن دروغ میگن !

VAHID
16-09-2012, 17:16
فارنت: تقریبا بیش از ۷۲ ساعت پیش شرکت اپل محصول جدید خود یعنی آیفون ۵ را به دنیا معرفی کرد و مطمئنا همه شما تا به حال با امکانات و خصوصیات این محصول آشنا شده‌اید. در خصوص این محصول مطالب زیادی منتشر شده است و همه سر امکانات و خصوصیات این محصول بحث می‌کنند. اما یکی از این موضوعات نازکی این محصول است که در اپل در کنفرانس خود اعلام و یا بهتر بگوئیم ادعا کرد که این محصول نازک‌ترین تلفن همراه هوشمند جهان است![ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])اما آیا واقعا این‌گونه است؟ بستگی دارد که شما چگونه به قضیه نگاه کنید. آیفون ۵ فقط ۷.۶ میلیمتر ضخامت دارد که بسیار کم است. اما من می‌خواهم توجه شما را به اسمارت‌فون Motorola Droid RAZR جلب کنم که در تاریخ اکتبر ۲۰۱۱ معرفی شد و می‌توان آن را نازک‌تر از آیفون ۵ دانست چون ضخامت این دستگاه به سختی به ۷.۱ میلیمتر می‌رسد. اما ، یک برآمدگی در بالای دستگاه وجود دارد که متاسفانه ضخامت آن را در ضخیم‌ترین قسمت به ۱۰.۶ میلیمتر می‌رساند.[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])همچنین دستگاه‌هایی در چین وجود دارند که اشاره کردن به آنها خالی از لطف نیست. به عنوان مثال Oppo Finder که یک اسمارت‌فون اندرویدی است که امسال عرضه خواهد شد و باید بگویم که ضخامت این محصول فقط و فقط ۶.۶۵ میلیمتر است. البته این محصول نیز مانند Droid RAZR یک برآمدگی دارد اما با این برآمدگی هم شاید ضخامتش با آیفون ۵ برابر شود. اما متاسفانه این اسمارت‌فون فقط در چین یافت می‌شود و مطمئنا به بازار های جهانی راه پیدا نخواهد کرد.(نمی‌دانم شاید از ترس شکایت اپل!)[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])محصول چینی دیگری نیز از شرکت هووایی وجود دارد به نام Huawei Ascend P1 S که ضخامت آن به ۶.۶۸ میلیمتر می‌رسد اما این محصول نیز مانند دو محصول قبلی برآمدگی دارد و البته محصول نسخه دیگری به نام P1 دارد. این محصول در ضخیم‌ترین قسمتش ۷.۶۹ میلیمتر ضخامت دارد که کمتر از چند دهم بزرگ تر از آیفون ۵ است.ZTE Athena نیز نام محصول دیگریست که هنوز به بازار عرضه نشده و تنها عکس‌هایی از آن منتشر شده است. این محصول دستاورد تکنیکی بسیار خوبی را داشته و ضخامت آن فقط و فقط ۶.۲ میلیمتر است که واقعا فوق العاده است ، اما بحث اینجاست که آیا این محصول از چین خارج می‌شود و به بازارهای جهانی وارد می‌شود تا عنوان بزرگترین تلفن همراه هوشمند جهان را از آن خود کند؟نهایتا پاسخ سوال مطرح شده در عنوان این مطلب این است که: مشخصا آیفون ۵ نازک‌ترین اسمارت‌فون جهان نیست که تا به حال معرفی شده اما برخلاف تلفن‌های همراه هوشمند Finder, P1S و Athena می‌تواند تا پایان سال ۲۰۱۲ در ۲۰۰ کشور میلیون‌ها نفر را در صف به انتظار نشانده و ده‌ها میلیون نسخه به فروش برساند. آیا آنها اصلا توجهی به این موضوع و درستی ادعای اپل دارند؟










farnet.ir