PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : سونی تکنولوژی sensor-on-lens را برای گوشی Xperia V تایید کرد .



vipeer
13-09-2012, 15:36
Sony Mobile تایید کرد که Xperia V با صفحه 4.3 اینچی ، با تکنولوژی صفحه لمسی " سنسور بر روی لنز " (sensor-on-lens) می آید . همانند تکنلوژِی صفحه نمایش In-Cell ، این تکنولوژی ، لایه ی سنسور را حذف خواهد کرد که داخل لنز یک پارچه می شود و نتیجه اش یک گوشی سبک تر و نازک تر است ( چون یک لایه کمتر از شیشه وجود دارد ) که با یک کیفیت بهتر تصویر و " تجربه لمسی مستقیم " همراه است .

کیفیت بهتر تصویر از طریق یک لایه از شیشه کمتر و چسب در پشت گوشی به دست می آید ، به این معنی است که آن جزء هیچ دخالتی ندارد . سونی گفته است که با حذف این تک لایه ، به طور معمول رشنایی صفحه را تا 5 درصد بهبود می بخشد .

همچنین حذف یک لایه ، تصویر مسطح را به ارمغان می آورد ، که به کاربر خیلی بیشتر نزدیک است که باعث می شود شما احساس کنید که خود تصویر را دارید لمس می کنید . مزایای دیگری را که سونی به آن اشاره کرد این است که تصویر بر روی صفحه نمایش است و نقطه لمس شده ، نتایج نزدیک تری را در مسائل انطباق به ارمغان می آورد .

به طور کلی ، به نظر می رسد که یک بخش عالی از تکنولوژی و مجددا نظر ما را مورد تاکید قرار می دهد که Xperia V یک Flagship واقعی جدید از Sony Mobile است . تا آنجا که ما فهمیدیم ، Sony Xperia T/TX این تکنولوژی را شامل نمی شوند و ما این موضوع را از شرکت بیرون کشیده ایم .





[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]






[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]