PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : اطلاعاتی فاش شده در مورد مشخصات گوشی Samsung Galaxy S II Plus



vipeer
13-09-2012, 13:58
در ماه گذشته ، برخی اطلاعات در مورد گوشی سامسونگ Galaxy S II Plus نیز ، که شامل برخی از مشخصات و عکس هایی از این گوشی بود ، نیز فاش شد.

هم اکنون اطلاعات بیشتری در مورد این گوشی بدست امده است و این اطلاعات فاش شده ، طی آزمایشهای GLBenchmark بوده که از این گوشی گرفته شده است.

وبسایت glbenchmark اشاره کرد که رزولوشن صفحه نمایش این گوشی qHD ( 960 در 540) می باشد و مدل این دستگاه با شماره i9105 نیز شناخته می شود.

پردازنده این گوشی 1.4 گیگا هرتز و احتمالا دو هسته ای خواهد بود ، هرجند که ما قبلا شنیده بودیم که این گوشی با پردازنده 1.5 گیگا هرتز خواهد بود و الان دقیقا فرکانس کاری پردازنده این گوشی 1456 دقیقا مگاهرتز ذکر کرده ، و این چیزی است که نشان می دهد که نسخه نهایی این دستگاه با این فرکانس ارائه می شود.



[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]




ما همچنین متوجه شدیم که پردازنده گرافیکی این دستگاه PowerVR SGX 544MP خواهد بود ، که این معماری بسیار شبیه به معماری پردازنده گرفیکی iPad 3 می باشد، و تعداد هسته های کمتر برای جلوگیری از مشکل گرما شدن آن می باشد.

ودر آخر سیستم عامل آندورید 4.04 Ice Cream Sandwich نیز در این گوشی به اجرا در خواهد آمد و طبق مشخصات و نتایج این گوشی حرفهایی برای گفتن خواهد داشت.

و مورد دیگر اینکه ، واقعیت این است که S II Plus علاوه بر آزمون benchmarks ، مراحل آماده سازی و توسعه آن در حال تمام شدن است و به زودی به طور رسمی معرفی خواهد شد.







[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]