PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : FBI -- شد، اطلاعات 12 میلیون کاربر آیپد و آیفون در دست هکران



القاسی
11-09-2012, 10:07
هکرها‌یی وابسته به گروهی به نام Anonymous (ناشناس) ادعا کرده اند که از طریق کامپیوتر FBI به شناسه‌ های اختصاصی12 میلیون دستگاه آیفون و آیپد دسترسی پیدا کرده اند.
این هکرها جهت اثبات ادعای خود، ۱٫۰۰۰٫۰۰۱ ‌UDID و APNS دستگاه‌های اپل را منتشر کرده و اعلام کرده اند که اطلاعات منتشر شده تنها بخشی از اطلاعاتی است که آن‌ها در اختیار دارند.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

UDID، یک ID منحصر به فرد است و همه‌‌ی محصولات اپل دارای این ID هستند. UDID امکان بررسی رفتار کاربران دستگاه های اپل را برای توسعه دهندگان و شبکه های تبلیغاتی موبایل فراهم می‌نماید.
در اکانت Twitter گروه معروف Anonymous ، ذکر شده است که این هکرها در هفته ی دوم ماه مارچ امسال از طریق لپ تاپ DELL یکی از کارمندان ویژه‌ی FBI به نام Christopher Stangl به این اطلاعات دسترسی پیدا کرده اند.
گفته می‌شود که به دلیل وجود یک حفره‌ی امنیتی و آسیب پذیر در جاوا این -- صورت گرفته است که خروجی آن یک فایل CSV شامل ۱۲٫۳۶۷٫۲۳۲ رکورد از دستگاه های اپل است. این فایل شامل اطلاعات دیگری ازجمله UDID، نام کاربری، نام دستگاه، نوع دستگاه،APNS ، کدپستی، شماره موبایل ، آدرس و ... است.
هکرها اعلام کرده‌اند که بهترین زمان برای انتشار اطلاعات را انتخاب کرده‌اند، چرا که اپل در حال حاضر به دنبال یافتن روش‌های جایگزین برای سیستم UDID است و باید خطرات استفاده از UDIDدر محصولاتش را مد نظر قرار دهد.

منبع: sitepack.ir ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])