PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : فارسی نوشتن توی فلش



ila
09-09-2012, 21:36
برای فارسی نوشتن توی فلش باید چیکار کنیم..از چه برنامه ای باید استفاده کنیم..همه میگن فارسی ساز ولی نمیگن چی خوبه و بهتر پشتیبانی میکنه
ممنون

mehrdadmmg
10-09-2012, 13:40
سلام دوست عزیز، این که کاری نداره
تو گوگل سرچ کن: دانلود نرم افزار LeoMoon Persian TTT
بعد نرم افزار را دانلود و نصب کن
بعد از نصب تو اون فلشی که میخوای فارسی بنویسی برو و فونت نوشتن را به یکی از فونت هایی که با F شروع میشن مثلاً F_zar تبدیل کن
سپس در نرم افزار LeoMoon Persian TTT متن را وارد کن و کپی را بزن و در هر جایی ار فلش که می خوای تایپ کنی past کن.

ila
10-09-2012, 16:53
برای مک هم هست ان برنامه

sasha199098
10-09-2012, 19:33
فارسی نویس برای سیستم عامل Mac OS (مکینتاش) - LeoMoon Persian TTT v4.5 ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ](%D9%85%DA%A9%DB%8C%D9%86%D8%AA%D8%A7%D8%B4)---LeoMoon-Persian-TTT-v4.5)



فارسی نویس برای سیستم عامل Mac OS (مکینتاش) - LeoMoon Persian TTT v4.5




[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


سیاری از کاربران کامپیوتر های مکینتاش، برای فارسی نویسی در برنامه های گرافیکی این سیستم عامل دچار مشکل می شوند. نرم افزار LeoMoon Persian TTT نرم افزاری ساده، کم حجم، رایگان و درعین حال قدرتمند می باشد که این امکان را برای دارندگان کامپیوتر های مکینتاش فراهم می آورد تا به راحتی بتوانند در برنامه های گرافیکی از زبان فارسی استفاده کنند. این نرم افزاردارای فونت های زیبای فارسی می باشد که می توانید هر یک از آنها را که برای کار شما مناسب تر است استفاده نمایید.

طریقه کار با این نرم افزارکاربردی نیز بسیار ساده است. برای تایپ فارسی با استفاده از این نرم افزار، ابتدا متن مورد نظر خود را توسط برنامه Persian TTT تایپ نمایید. سپس متن را کپی کرده و به برنامه مورد نظر خود انتقال دهید. توجه داشته باشید که اسم فونت های فارسی مورد استفاده این نرم افزار، با حرف «_F» شروع می شوند که باید در برنامه مورد نظر خود یکی از این فونت ها را انتخاب کنید.