PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : آمار جدید بازار تلفن های هوشمند آمریکا: اندروید با سهم ۵۲ درصدی در صدر و اپل با ۳۳ درصد در مکان دوم



VAHID
06-09-2012, 21:59
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


ComScore دیروز جدیدترین آمار بازار تلفن‌های هوشمند آمریکا را منتشر کرد، آماری که به گونه‌ای مشخص مورد پسند دو رقیب دیرینه بود. اندروید هنوز با سهم 52.2 درصدی این بازار، یکه تازی می‌کند و بدون شک بخشی از این موفقیت را مدیون استقبال گسترده بازار از Galaxy S III سامسونگ است. و البته اپل هم نباید چندان نگران سهم خود از بازار آمریکا باشد زیرا هم اکنون آیفون با سهم 33.4 درصدی یک سوم بازار را قبضه کرده و رشد آن طی مدت مشابه 0.6 درصد سریع‌تر از اندروید بوده.

البته همه خبرهای این گزارش خوب و امیدبخش نیستند. بلک بری اکنون با سقوط 2.1 درصدی، تنها 9.5 درصد از بازار را در اختیار دارد و سهم دو رقمی خود را از دست داده. سهم ویندوز فون هم تا دو رقمی شدن فاصله زیادی دارد.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
اگر به سراغ کارخانه‌های سازنده برویم، جدول بالا نشان می‌دهد که سکوهای اول تا سوم فروش بازار آمریکا طی ماه‌های گذشته در اختیار سامسونگ، ال جی و اپل بوده اند. البته از نظر رشد، تنها اپل و اچ تی سی نسبت به دوره قبل پیشرفت داشته‌اند.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
یکی دیگر از گزارش های جالب دیروز ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] elling_us_smartphone.html)، آمار فروش گلکسی اس سوم سامسونگ بود. این محصول برای اولین بار از زمان عرضه‌اش در اکتبر گذشته، طی ماه آگوست توانست عنوان پرفروش ترین تلفن هوشمند بازار آمریکا را از چنگ آیفون 4S در آورد.











narenji.ir