PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : Remove Logo Now



jafarian
04-09-2012, 12:42
Remove Logo Now یک برنامه بسیار قدرتمند و حرفه ای در زمینه حذف متون , لوگو , واترمارک از روی فیلم ها و فایلهای ویدیویی می باشد. شما با استفاده از این برنامه براحتی تمامی متون و لوگوهایی را که بر روی فیلم ها هستند را به آسانی حذف کنید. این برنامه به صورت کاملاً اتوماتیک طراحی شده است و احتیاجی نیست تا شما برای برداشتن یک آرم از ویدیو، به صورت دستی به تجزیه و تحلیل استریم های ویدیویی و یا static overlays بپردازید، زیرا این برنامه تمامی این کارها را خیلی سریع و به طور خودکار برای شما انجام خواهد داد. این برنامه از اغلب فرمت های محبوب مانند AVI, MOV, M1V, MP2, SVCD, FLV, MP4, M2V, DVD, SWF, 3GP, MKV, WMV, and RM10 و ... پشتیبانی می کند. علاوه براین Remove Logo Now به شما این امکان را می دهد تا پس از حذف لوگو مورد نظر، bitrate و frame rate ویدیو خود و یا حتی فرمت ان را تغییر دهید.


Remove annoying logotypes, text overlays and non-removable subtitles from your videos in full auto mode! Remove Logo Now! will automatically analyze the video stream, locate and remove static overlays such as channel logos, unwanted subtitles and watermarks. The unique Inpainting algorithm gracefully removes static objects from video streams, leaving zero or close to zero visible traces even in the most complicated cases



[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])




Remove Logo Now! 1.2 8.7 Mb


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید