PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : EximiousSoft Banner Maker Portable



jafarian
31-08-2012, 22:27
به کمک این برنامه جدید نه تنها قادر به ایجاد بنرهای تبلیغاتی هستید بلکه می توانید به کمک آن دکمه های موجود در وب سایت ها ، هیدرهای مختلف در سایزهای مختلف و حتی وب سایت های گرافیکی را ایجاد کنید. این نرم افزار قدرتمند همچنین امکان ایجاد نوشته ها با امکان ویرایش آنها و همچنین امکان اضافه نمودن تصاویر و اشکال مختلف را به کاربران خود می دهد. همچنین می توان از بسیاری از سبک های از پیش تعیین شده نیز استفاده کرد و قادر به ویرایش تصاویر پس زمینه بنرها و استفاده از الگوهای مختلف برای پر کردن فضا های مختلف نیز می باشید. از سایر ویژگی های این نرم افزار امکان ایجاد بنرهای تبلیغاتی سه بعدی است که کیفیت خاصی را به بنرهای مختلف خواهد داد و به راحتی نیز آیتم های مختلف را برای ایجاد اینگونه بنرها در اختیار خواهید داشت . این برنامه از بسیاری از فرمتهای تصویری محبوب نظیر GIF ، JPG و PNG و بسیاری دیگر پشتیبانی کامل خواهد کرد. این برنامه همچنین امکان قرار گیری عکس ها و متن ها را به صورت های مختلف و مورب نیز می دهد.


EximiousSoft Banner Maker is a powerful software for ceating banner ads, web buttons, headers and web graphics. It supports layer compose. Raster images or vector shapes are allowed to be added and edited. Many preseted rich gradient style and background images and patterns can be used to fill shape or text objects. What's more: bevel, shadow is provided to made impressive ads with high 3D effect so easily. It support GIF, JPG and PNG formats



[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])



EximiousSoft Banner Maker 5.00 Portable 10 Mb


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

jafarian
17-03-2013, 18:49
EximiousSoft Banner Maker 5.10 Portable | 15 Mb


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

jafarian
17-03-2013, 22:49
EximiousSoft Banner Maker 5.10 portable


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید