PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : راهنمایی برای خرید مودم adsl wireless



MaySam.M
31-08-2012, 20:43
سلام

میخوام یه مودم adsl wireless بگیرم که چند تا سوال دارم:

- برای متصل شدن به این مودم به صورت بی سیم با کامپیوتر باید کارت وایرلس بگیرم؟ (اگه بخوام بدون سیم وصل بشم)
- میشه با لپ تاپ و کامپیوتر و موبایل به صورت همزمان با این مودم به اینترنت وصل شد؟
- برندهای خوب برای این مودم چی پیشنهاد میکنید؟
- آیا مودمی هست که هم adsl باشه و هم باشه باهاش اینترنت وای فای گرفت؟ (یعنی کمبو باشه)
- کسی با مودم های gprs کار کرده؟ سرعتشون چطوره؟ به نظرتون ارزش خرید داره؟

مرسی

armin_punisher6
31-08-2012, 23:02
سلام میخوام یه مودم adsl wireless بگیرم که چند تا سوال دارم: - برای متصل شدن به این مودم به صورت بی سیم با کامپیوتر باید کارت وایرلس بگیرم؟ (اگه بخوام بدون سیم وصل بشم) - میشه با لپ تاپ و کامپیوتر و موبایل به صورت همزمان با این مودم به اینترنت وصل شد؟ - برندهای خوب برای این مودم چی پیشنهاد میکنید؟ - آیا مودمی هست که هم adsl باشه و هم باشه باهاش اینترنت وای فای گرفت؟ (یعنی کمبو باشه) - کسی با مودم های gprs کار کرده؟ سرعتشون چطوره؟ به نظرتون ارزش خرید داره؟ مرسی
بله کارت وایرلس باید بگیرین.بله به صورت همزمان میشه.تی پی لینک.متوجه نشدم.مودم gprs رو من زیاد قبول ندارم البته زمانی که adsl داشته باشی.سرعتش مثل همون gprs گوشیه و بستگی به خودتون داره که چقدر براتون میارزه.

MaySam.M
02-09-2012, 18:28
- آیا مودمی هست که هم adsl باشه و هم باشه باهاش اینترنت وای فای گرفت؟ (یعنی کمبو باشه)

متوجه نشدم
منظورم اینه که هم adsl باشه و هم wimax مثلا!
مودم gprs رو من زیاد قبول ندارم البته زمانی که adsl داشته باشی.من سرعتم 128 ـه به نظرتون با این مودم ها با چه سرعتی وصل میشه شد؟درضمن به نظرتون اگه بخوام مودم رو از یه فاصله 15 متری با لن به پی سی وصل کنم، کابل لن این فاصله رو ساپورت میکنه؟ (اون وقت دیگه کارت وایرلس نگیرم)

armin_punisher6
02-09-2012, 20:02
منظورم اینه که هم adsl باشه و هم wimax مثلا!من سرعتم 128 ـه به نظرتون با این مودم ها با چه سرعتی وصل میشه شد؟درضمن به نظرتون اگه بخوام مودم رو از یه فاصله 15 متری با لن به پی سی وصل کنم، کابل لن این فاصله رو ساپورت میکنه؟ (اون وقت دیگه کارت وایرلس نگیرم)
فکر نمیکنم مودمی باشه که هم adsl باشه و هم وایمکس.
ببینین 128 داریم تا 128.مثلا 128 داریم سرعت دانلودش 16 هست 128 هم داریم که سرعت دانلودش 240 هست مثل شاتل.به نظر من بهتره مودم وایرلس بگیری ولی اگه فاصله کمه میتونی یه مودم تک آنتنه تی پی لینک بگیری که خیلی کارامد تره.