PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : Xperia J، یه گوشی ارزان قیمت از Sony



vipeer
25-08-2012, 14:25
این نوار را برای دیدن تصویر به اندازه واقعی 640x480 پیکسل کلیک کنید.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

هفته ای دیگر و گوشی Xperia دیگر از Sony، امروز تصویری در یه سایت تایوانی منتشر شد که به نظر میرسه تصویر رسمی گوشی مقرون به صرفه Xperia J باشه. بر اساس شایعاتی که از مدتها پیش منتشر شده بود، Xperia J دارای صفحه 4 اینچی FWVGA و بدنه اون مانند گوشی Arc تا حدودی خمیدگی رو به عقب داره.

انتظار میره که این گوشی ارزان قیمت در مراسم IFA 2012 که حدود یه هفته دیگه در برلین برگزار میشه، رسما رونمایی بشه.







[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

VAHID
25-08-2012, 17:46
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

سایت تایوانی ePrice به تازگی عکس هایی را از جدیدترین محصول سری اکسپریا سونی منتشر کرده که گفته می شود یک تلفن هوشمند اندرویدی با قیمت متوسط خواهد بود. عکس های منتشره از اکسپریا جی تا حد زیادی شبیه تصاویر اکسپریا پی ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])هستند. اما تفاوت کلیدی این دو محصول را می توان لبه های بیرونی دارای خمیدگی Xperia J دانست که ظاهری شکیل تر به این اسمارت فون می دهد. در خصوص مشخصات سخت افزاری هم گفته می شود که اکسپریا جی قطعا ضعیف تر از اکسپریا یون ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])است که چندی قبل توسط سونی رونمایی شد.

احتمالا اکسپریا جی از یک صفحه نمایش ۴ اینچی FWVGA به همراه پردازنده تک هسته ای یک گیگاهرتزی، دوربین ۵ مگاپیکسلی و اندروید 4.0 بستنی حصیری (ICS) بهره خواهد برد. برخی گمانه زنی ها حاکی از آن است که در صورت عرضه اکسپریا جی در بازار آمریکا، قیمت آن بیش از ۹۹ دلار نخواهد بود. هرچند که تنها زمان است که می تواند محک خوبی بر تمام این شایعات باشد.











narenji.ir