PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : «اپتیموس وو»، فبلت بدقواره ال‌جی وارد بازار جهانی می شود



VAHID
20-08-2012, 17:24
فارنت: اگر به خاطر داشته باشید ال‌جی چندی پیش فبلت Optimus Vu را برای رقابت با گلکسی نوت سامسونگمعرفی کرد ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])؛ اما عرضه این فبلت به بازار کره جنوبی و ژاپن محدود می شد. حالا ال جی تصمیم گرفته است که پیش از معرفی گلکسی نوت ۲ پیشدستی کند و اپتیموس وو را با پردازنده آپگرید شده چهارهسته ای وارد بازار جهانی کند.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])علت اینکه ما Optimus Vu را یک فبلت بدقواره نامیدیم این است که برخلاف هر گجت اندرویدی دیگر نسبت تصویر در این فبلت ۳:۴ است. به گفته ال‌جی این نسبت تصویر به دلیل راحتی کاربر در کار کردن با گوشی انتخاب شده است اما در دوره ای که تمامی گوشی ها و تبلت ها نسبتی حدود ۱۶:۹ دارند مطمئناً Optimus Vu در نمایش بسیاری اپلیکیشن ها و بازی ها به مشکل برخواهد خورد.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])از آنجایی که پردازنده دو هسته ای Qualcomm S3 به هیچ وجه نمی تواند با پردازنده چهارهسته ای Exynos که احتمالاً در گلکسی نوت ۲ خواهیم دید رقابت کند، ال‌جی تصمیم گرفت تا این گوشی را به پردازنده سریع Nvidia Tegra3 مجهز کند و با یک استایلوس مخصوص آن را راهی میدان نبرد کند. از دیگر مشخصات این فبلت می توان به صفحه نمایش ۵ اینچی با وضوح ۱۰۲۴ در ۷۶۸ پیکسل و از نوع IPS، یک گیگابایت رم، دوربین ۸ مگاپیکسلی با فیمبرداری فول اچ‌دی ۱۰۸۰p، اندروید ۴ بستنی ساندویچی و حافظه داخلی غیر‌قابل ارتقای ۳۲ گیگابایتی اشاره کرد.Optimus Vu قرار است در ماه آینده میلادی به بازار اروپا، آسیا، خاورمیانه، افریقا و امریکای لاتین راه یابد اما قیمت نهایی آن هنوز اعلام نشده است.










farnet.ir