PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : Outlook / تمامی مسائل اوت لوک در این تاپیک



Hitman-Group
19-08-2012, 18:22
سلام

از اون جایی که Microsoft سرویس ایمیل جدیدش رو معرفی کرده و در اینده تمامی سرویس های ایمیل این شرکت یعنی Live , Hotmail ,msn باید به این سرویس (outlook) مهاجرت کنند در نتیجه تمامی بحث های مربوط به این سرویس ایمیل در اینجا قرار داده میشود!

بعضی ویژگی های مهمش رو خودم میگم!
1- پشتیبانی کامل از زبان فارسی (منو و ....)
2-ظاهر شبیه به ویندوز 8 و رابط کاربری اسان و دل پذیر

+ این مقاله رو هم از سایت zoomit براتون اینجا میگذارم.

مایکروسافت سرویس Outlook.com را راه اندازی کرد: هات‌میل با ظاهر مترو و امکان مکالمه ویدیویی اسکایپ

اگر تصور می‌کنید که مایکروسافت هر آنچه برای تابستان آماده کرده بوده را معرفی نموده است، دوباره فکر کنید! غول نرم‌افزاری دنیا امروز از پیش‌نمایش نسخه جدید سرویس Hotmail با نام جدید Outlook.com ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) پرده‌برداری کرد. اوت‌لوک‌دات‌کام، سرویس ایمیل هات‌میل مایکروسافت با ظاهر مترو ویندوز ۸ است که از مکالمه ویدیویی اسکایپ نیز پشتیبانی می‌کند. اما با این وجود نسخه قدیمی Hotmail هنوز در دسترس کاربران می‌باشد. کاربران همچنین می‌تواند آدرس ایمیل جدید خود را با پسوند outlook.com@ ایجاد کنند. جزئیات بیشتر را در ادامه مطلب مشاهده کنید.
کاربران قدیمی هات‌میل می‌تواند با مراجعه به وب سایت Outlook.com ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) از نسخه جدید سرویس ایمیل مایکروسافت با امکانات تازه و ظاهر متفاوت لذت ببرند. آدرس ایمیل کاربران از هر دو آدرسhotmail.com@ یا outlook.com@ در دسترس خواهد بود. کاربران جدید نیز می‌توانید ایمیل جدید خود را با آدرس outlook.com بسازند. پس فرصت را از دست ندهید و آدرس ایمیل خود را همین الان ایجاد کنید.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

در سرویس جدید ایمیل مایکروسافت مدیریت کانتکت‌ها بهبود یافته و رابط کاربری آن به مراتب بهتر از هات میل شده است. مدیریت کانتکت‌ها شبیه آن چیزی است که در ویندوز ۸ نیز دیده‌ایم. Outlook.com به خوبی با توییتر، فیس‌بوک و جی‌میل ارتباط برقرار کرده و کانتکت‌های شما را از این سرویس‌ها به ایمیل جدیدتان در outlook.com وارد می‌کند. شما همچنین به راحتی می‌توانید کانتکت‌های خود را از سرویس‌های مختلف با یکدیگر یکی کنید.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

به خوبی از تلفن‌های هوشمند و ابزارهای موبایل پشتیبانی می‌کند و کاربران می‌توانند از آن برروی سیستم‌عامل‌های مختلف استفاده نمایند.علاوه بر تمام این موارد کاربران می‌توانند از طریق Outlook.com به راحتی با دیگران و از طریق سرویس اسکایپ مایکروسافت مکالمه ویدویی برقرار کنند.

amins2007
19-08-2012, 18:39
من اکانت های جیمیل خودم رو هم وصل کردم به اوت لوک. فوق العادست.

Hitman-Group
01-09-2012, 08:35
سلام

یک چیزی بگم خوبه بدونید!

من دیگه خیلی کم تر میرم به Gmail (البته از سرویس های دیگه گوگل خیلی استفاده میکنم G reader) و تمام اکانت های خودم رو از فیسبوک تا تویتتر و لینک دین و جیمیل رو به اوت لوک وصل کردم و براحتی میتونم با کسانی که در فیسبوک انلاین میشن صحبت کنم بدون قیلتر! حالا این که چیزی نبود برم سر اصل مطلب!

اگر شما win live messenger 2012 داشته باشید یا win 8 دیگه وضعیت از این هم بهتر میشه و میتونید تمام اپدیت ها و استاتوس های فیسبوک و توییتر رو بدون قیلتر داشته باشد و وضعیت خودتون رو براحتی اپدیت کنید!

برید حالشو ببرید!

K1lou
19-09-2012, 07:11
با سلام
دوستان چطور باید اکانتهای جیمیل رو به outlook اضافه کرد ؟
چند وقت هست نمی تونم به skydrive دسترسی داشته باشم برای شما هم به این صورت هست یا نه ؟
با تشکر

golshan89
08-10-2012, 21:21
سلام،
من تقزیبا در محل کارم بیشتر از outlok استفاده می کنم و همیشه برای بایگانی کردن ایمیل های قدیمی به مشکل برخورد می کنم لطفا" اگر کسی در این مورد مطلبی داره من رو راهنمایی کنه یا اینکه یه مرجع خوب در ایم مورد به من معرفی کنه که بتونم مطالعه کنم چون مطالبی که توی اینترنت پیدا کردم زیاد به کارم نیومده.:20:

G.R.E.E.N
17-12-2012, 18:03
سلام
تو Outlook Express برای فرستادن جواب یه ایمیل از کدوم گزینه استفاده میکنیم؟

بهترین طرح توجیهی
18-05-2013, 16:49
با سلام
من سرویس gmail خودم را بهoutlook2010 وصل کردم الان ایمیل را به راحتی به کسانی که از gmail استفاده میکنن ارسال میشه
اما برای دوستام که از ایمیل yahoo استفاده میکنن ایمیل ارسالیم یا کلا دریافت نمیشه یا از هر 10 تا ارسال یکیشو دریافت میکنن.
لطفا راهنمایی کنید
یا اگر پیشنهاد بهتری دارید اعلام کنید. مرسی
:n03: