PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : Xperia SL برادر بزرگ‌تر اکسپریا اس رسماً معرفی شد



vipeer
18-08-2012, 20:20
همانطور که پیش از این نیز تصاویری از این گوشی درز کرده بود امروز سونی رسماً گوشی Xperia SL را معرفی کرد. این گوشی درست یک مدل آپدیت شده اکسپریا اس است همانطوری که سال گذشته سونی اکسپریا آرک اس را به عنوان آپدیتی برای اکسپریا اس عرضه کرد.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

از نظر مشخصات تنها تفاوتی که اکسپریا اس ال با اکسپریا اس دارد افزایش سرعت پردازنده از ۱.۵ گیگاهرتز به ۱.۷ گیگاهرتز است؛ اما متأسفانه سونی از همان چیپست Qualcomm S3 با پردازنده گرافیکی Adreno 220 استفاده کرده و خبری از پردازنده فوق العاده سریع Qualcomm S4 نیست. یک تفاوت دیگر این گوشی نیز افزوده شدن رنگ صورتی به رنگهای مشکی، خاکستری و سفید است که می تواند برای خانم ها خبر خوبی باشد.


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

صفحه نمایش Xperia SL یک صفحه نمایش ۴.۳ اینچی TFT ضدخش با وضوح HD یعنی ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل بوده و از فناوری Bravia Engine سونی بهره می برد. ابعاد گوشی نیز دقیقاً مانند برادر کوچکترش ۱۲۸ میلی‌متر طول، ۶۴ میلی‌متر عرض و ۱۰.۶ میلی‌متر ضخامت است. سونی در این مدل نیز از دوربین قدرتمند ۱۲.۱ مگاپیکسلی با فلش LED و زوم دیجیتال ۱۶ برابر و همچنین قابلیت فیلمبرداری Full HD 1080p استفاده کرده است. دوربین جلوی این گوشی نیز یک مدل ۱.۳چنین ۱۲.۱ مگاپیکسلی با فلش ۴ میلی‌متر عرض و ۱۰.۶ میلی‌متر ضخامت است. رتز است؛ اما متأسفانه سونی از ه مگاپیکسلی برای تماس تصویری و ویدئو چت است.
سونی خوشبختانه اکسپریا اس ال را از ابتدا به اندروید ۴.۰.۴ مجهز کرده است و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و یک گیگابایت رم نوید آپدیت اندروید ۴.۱ را در آینده می دهد. با اینکه هنوز قیمت نهایی عرضه این گوشی و زمان عرضه آن مشخص نشده است اما می دانیم که در ۸ شهریور با موجی از گوشی های جدید سونی در نمایشگاه IFA این موارد نیز مشخص خواهند شد.






فارنت

vipeer
18-08-2012, 20:21
مشخصات رسمی سونی Xperia SL پرچمدار فعلی سونی



به گزارش جی اس ام امروز این گوشی قبل از مراسم سونی که در نمایشگاه IFA برگزار خواهد شد در صفحه سایت سونی به نمایش درآمده است.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] همانطور که انتظار می‌رفت و در عکس نیز می‌توانید مشاهده کنید این گوشی پردازشگر 1.7 گیگاهرتزی دو هسته‌ای دارد،
مشخصات:

وزن : 144 گرم
صفحه نمایش : 4.3 اینچ
پردازشگر: 1.7 گیگاهرتری کوالکوم دو هسته‌ای
سیستم عامل: آندروید 4.0
دوربین : 12.1 مگاپیکسل، دوربین دوم 1.3 مگاپیکسل
در 4 رنگ صورتی، سفید، مشکی و نقره‌ای
رم 1 گیگابایتی
حافظه داخلی 27.8 گیگابایت
مجهز به NFC





جی اس ام