PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : EnhanceMySe7en Portable



jafarian
15-08-2012, 22:20
محبوبیت و استفاده از ویندوز 7 که آخرین نسخه سیستم عامل از سری ویندوز شرکت مایکروسافت می باشد در میان کاربران سیستم عامل ویندوز دارای محبوبیت خاصی می باشد. این ویندوز نیز همانند نسخه های قبل دارای نرم افزارهای مربوط به خود است ، البته تمامی شرکت های نرم افزاری مشهور بعد از به از به بازار آمدن این نسخه از ویندوز تمامی سعی خود را کردند تا هرچه سریع تر برنامه های خود را با این نسخه سازگار نمایند و به همین بسیاری از آنان با ارائه نگارشی جدید از نرم افزارهای خود این مشکل را حل نمودند. همان طور که ویندوز XP پس از ورود به بازار ، کم کم نبض تولید نرم افزارها را برای خود به دست گرفت ، ویندوز 7 نیز در ادامه همان راه در حال انجام چنین کاری می باشد و با گذشت زمان متوجه حضور نرم افزارهای مختص ویندوز 7 که تنها برای کاربرد در این نسخه از ویندوز کارایی دارند ، می شویم.


The program for optimizing and tuning of Windows 7. Includes mendzherov startup process manager module, hard disk clean, disk defragmenter, "cleaner" system registry, monitor, hard drive (temperature, time, serial number, etc.), the module configuration of Internet connections, as well as a means for quick access to "fine" tuning of the operating system



[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])



EnhanceMySe7en 3.7.1 Portable 12.70 Mb


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید