PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : عکسی که گفته می‌شود Galaxy Note II است



vipeer
14-08-2012, 18:46
همانطور که می‌دانید به زمان معرفی گلکسی نوت 2 نزدیک می‌شویم و طبیعی به نظر می‌رسد که شایعات و خبرها در مورد این گوشی به اوج خود برسد.
به گزارش جی اس ام، سایت GSMArena عکسی را منتشر کرده است که ادعا می‌کند یک عکس رسمی از این گوشی است که به بیرون درز کرده است.


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]




به نظر می‌رسد که این عکس معتبرتر از عکس‌های قبلی باشد اما تا سامسونگ به طور رسمی گوشی را معرفی نکند نمی‌توان به این گونه عکس‌ها اعتماد زیادی کرد.

در این سایت این عکس جدید به همراه مشخصات تکراری که در قبل نیز به آن‌ها اشاره کرده‌ایم معرفی شده است مانند: صفحه نمایش 5.5 اینچی با کیفیت 1280 x 800 و ...

همانطور که در این عکس مشاهده می‌کنید این عکس که گفته می‌شود مربوط به نوت 2 است شباهت‌های بسیاری به گلکسی اس 3 وجود دارد اما دکمه‌ی خانه که در قسمت پایین و وسط گوشی قرار دارد نسبت به گلکسی اس 3 کشیده‌تر شده است.

قبلتر نیز در اخبارها به شما گفته‌ایم که سامسونگ اعلام کرده‌است در 29 آگوست ( 8 شهریور ) در مراسمی که قبل از نمایشگاه IFA برگزار خواهد شد این گوشی را معرفی خواهد کرد.


ضمنا این سایت اعلام کرده است که بروزرسانی آب نبات ژله‌ای برای نوت 2 در حال آماده شدن است بنابراین نوت 2 با نسخه‌ی بستنی حصیری عرضه خواهد شد.







[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

VAHID
15-08-2012, 17:15
فارنت: همانطور که می دانید طبق اعلام سامسونگ تا رونمایی و معرفی رسمی از فبلت غول آسای گلکسی نوت ۲ تنها دو هفته بیشتر نمانده است و علاقمندان به گوشی های بزرگ بی صبرانه منتظر عرضه این فبلت هستند. امروز تصویری منتسب به تصویر رسمی گلکسی نوت ۲ منتشر شده است به نظر می تواند واقعی باشد.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])در نگاه اول این تصویر دقیقاً مشابه گوشی گلکسی اس ۳ است با این تفاوت که دکمه Home برای راحتی کاربر در کار با اندازه بزرگتر، کشیده تر شده است و همچنین سنسور ها نیز به سمت چپ انتقال یافته اند. با اینکه این تصویر ممکن است واقعی نباشد اما از آنجا که منابع زیادی ادعا کرده اند طراحی گلکسی نوت ۲ مشابه به گلکسی اس ۳ خواهد بود، طرح اصلی نمی تواند زیاد متفاوت از این طرح باشد.در کنار این تصویر مشخصاتی احتمالی نیز از این فبلت منتظر شده است. همانطور که انتظار می رفت با صفحه نمایش ۵.۵ اینچی Super AMOLED اما با زیرپیکسل های کافی RGB مانند LCD مواجهیم و شاید سامسونگ آن را Super AMOLED HD Plus بنامد؛ به این ترتیب خبری از عارضه Pentile نیست و تصاویر باید به وضوح یک LCD به نظر برسند. خبرها حاکی از آن است که سامسونگ پنل های Full HD را نیز بر روی این دستگاه تست کرده اما در نهایت مدل HD را مناسب تر دیده است.پردازنده درون این هیولا همان Exynos 4 Quad مانند گلکسی اس ۳ است با این تفاوت که برخلاف شایعه قبلی این بار سرعت پردازنده روی ۱.۵ گیگاهرتز اعلام شده است. دوربین این مدل نیز همان دوربین ۸ مگاپیکسلی Galaxy S III با همان قابلیت ها عنوان شده است. احتمالاً گلکسی نوت ۲ با اندروید ۴ بستنی ساندویچی عرضه شود اما سامسونگ به زودی این فبلت را به اندروید ۴.۱ ارتقا خواهد داد.










farnet.ir

vipeer
18-08-2012, 16:06
طرحی مفهومی از سامسونگ گلکسی نت 2


همانطور که می‌دانید مراسم سامسونگ بسیار نزدیک شده است و ما نیز چندین عکس که شاید مربوط به گلکسی نت 2 باشد به شما نمایش دادیم.
به گزارش جی اس ام امروز عکسی در سایت‌ها پخش شده است که یک طرح مفهومی است و توسط Daniel UY طراحی و پخش شده‌است.


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
اگر واقعا گلکسی نت 2 به همین شکل باشد مشاهده می‌کنید گلکسی نت 2 طراحی کاملا شبیه گلکسی اس 3 خواهد داشت و به نظر می‌رسد تنها رنگ سفید مرمری آن ارائه شود و صفحه نمایش آن نیز 5.5 اینچ خواهد بود. انتظار می‌رود که این گوشی در مراسم سامسونگ که قبل از نمایشگاه IFA برگزار می‌شود به جهان معرفی شود.





AndroidCentral

VAHID
18-08-2012, 17:38
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


اواخر وقت دیشب بود که تصویر رندر شده بالا، ابتدا در توییتر و سپس در سایت‌های انگلیسی زبان به عنوان طراحی احتمالی گلکسی نوت 2 مطرح شد. هر چند ممکن است این تصویر واقعاً گلکسی نوت 2 باشد، اما تأیید آن ممکن نیست و در کل به نظر می‌رسد کار یکی از علاقمندان به سامسونگ باشد.

اما با این حال این رندر غیر رسمی خیلی به شایعات نزدیک است. در ابتدای هفته بود که تصاویری به عنوان پنل جلویی گلکسی نوت 2 (تصویر زیر) در اینترنت چرخید؛ در آن یک دکمه Home بزرگتر، صفحه نمایش بزرگتر و نوار بسیار باریک دُور نمایشگر دیده می‌شد.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
رندر جدید چیزی بین عکس بالا و طراحی گلکسی اس 3 است. بر اساس گزارش‌های قبلی، باید منتظر باشیم که نوت 2 دارای چنین مشخصاتی باشد:

- پردازنده Exynos چهار هسته‌ای با فرکانس 1.4 (یا 1.6) گیگاهرتز
- 2 گیگابایت رم
- دوربین 12 مگاپیکسل
- نمایشگر 5.5 اینچی Super AMOLED با نسبت 16:10
در کل انتظار می‌رود سامسونگ با حفظ عناصر طراحی گلکسی اس 3 یک گلکسی نوت 5.5 اینچی را راهی بازار کند. اما اینکه رندرهای امروز چقدر می‌توانند به طرح نهایی نزدیک باشند، تنها با گذر زمان مشخص خواهد شد.

مراسم رونمایی از گلکسی نوت 2 در برلینِ آلمان برگزار خواهد شد و تاریخ آن نیز 29 آگوست (8 شهریور) است یعنی یک روز قبل از شروع IFA 2012 ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]). بنابراین راه درازی برای آشنایی با این محصول پرطرفدار، که نسل اول آن در طی 9 ماه رکورد 10 میلیون فروش را پشت سر گذاشته، در پیش نیست.















narenji.ir