PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : معرفی چند اپلیکیشن جدید برای iOS



tanha.2011
14-08-2012, 09:04
به گزارش سرویس نرم افزار پایگاه خبری فن آوری اطلاعات ایران از ipodnn، اولین نرم افزار کاربردی که در این خبر به آن می پردازیم اپلیکیشن Cardiio 1.0 است. این نرم افزار جالب دستگاه آیفون یا آی پد شما را با دقت بالا به یک مانیتور قلب با صفحه نمایش لمسی تبدیل می کند.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]اپلیکیشن-جدید-برای-iOS.jpg

این نرم افزار به گونه ای طراحی شده که با دریافت نور منعکس شده از چهره فرد با استفاده از دوربین جلوی آیفون یا آی پد، آن را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده و از این اطلاعات برای تولید پالس استفاده می کند. قیمت این نرم افزار کاربردی ۵ دلار است و حجم آن برای دانلود نزدیک به ۸٫۸ مگا بایت می باشد.

اپلیکیشن بعدی Hurricane 1.0 نام دارد. این نرم افزار کاربردی توسط سازمان صلیب سرخ آمریکا ساخته شده است و در آن با تجزیه و تحلیل شرایط جوی به کاربران آیفون و آی پد در مورد شرایط جوی هشدارهای لازم داده می شود و علاوه بر این اقدامات گام به گام در هنگام وقوع طوفان داده می شود.

این نرم افزار به صورت رایگان عرضه شده و حجم دانلود آن ۷٫۳ مگا بایت است. اپلیکیشن بعدی یک بازی است با نام Kingdoms & Lords 1.0 است که یک بازی قرون وسطایی و استراتژیک است. کاربر در این بازی باید به جنگ پادشاه تاریکی برود و با ارتش خود او را شکست دهد. این بازی با حجم ۳۹٫۵ مگا بایت به صورت رایگان در دسترس علاقه مندان قرار می گیرد.