PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : CPUID HWMonitor Portable



jafarian
12-08-2012, 21:48
نگهداری و نظارت بر سخت افزارها که اجزای اصلی سیستم های کامپیوتری را تشکیل میدهند همیشه یکی از مواردی می باشد که بسیاری از کاربران به آن توجه کافی نمی کنند و همین عدم توجه در بسیاری از مواقع موجب بروز مشکلاتی می شود که اگر کاربر اقدام به نظارت بر آن ها می کرد شاید توان جلوگیری از بروز مشکل را دارا می بود. امروزه با وجود نرم افزارهای نظارتی مختلف بر سخت افزارها به راحتی می توان به عملکرد آن ها نظارت کافی داشت و در صورت مشاهده اختلالات اقدام به پیشگیری از بروز مشکلات حاد نمود.


HWMonitor is a hardware monitoring program that reads PC systems main health sensors : voltages, temperatures, fans speed. The program handles the most common sensor chips, like ITE® IT87 series, most Winbond® ICs, and others. In addition, it can read modern CPUs on-die core thermal sensors, as well has hard drives temperature via S.M.A.R.T, and video card GPU temperature. Special hardware monitors such as abit® uGuru and Gigabyte® ODIN™ power supplies serie are supported too



[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])



CPUID HWMonitor Free Portable 1.20 3.04 Mb


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید