PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : دایرة‌ المعارف نجوم



mina74
05-08-2012, 08:35
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
سال 2002 | 456 صفحه | ISBN: 9780540078639 | 27,6 MB | [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]



دانلود کتاب ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]-466)





توضیحات: دایره‌المعارف نجوم با بیش از ۳۰۰۰ مدخل و ۵۰۰ تصویر رنگی و تعدادی عکس‌های سیاه و سفید، نقشه‌ی ستارگان و نمودار‌های مختلف درباره‌ی هر چیزی که منجمان آماتور و یا حرفه‌ای می‌خواهند درباره‌‌ی سیارات، ستارگان، کهکشان‌ها و جهان ما بدانند، یک مطلب و مقاله‌ی خواندنی دارد.
این دایره‌‌المعارف تعدادی مقاله‌ی مهم درباره‌ی تحقیقات نجومی مانند کشف راه شیری، خورشید، تلسکوپ‌های نوری و رادیویی، سیاه‌چاله‌ها، رصد کردن، عکاسی نجومی، برنامه‌های فضایی و فضانوردان مشهور نیز دارد که خواندن هر کدام از آن‌ها، شما را یک قدم به آسمان نزدیک‌تر می‌سازند.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] کتاب، سفینه‌ای است که اقیانوس بیکران زمان را درمی‌نوردد. "فرانسیس بیکن"

mina74
11-08-2012, 00:44
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
سال 2009 | 101 صفحه | ISBN: 9781593393977 | 27,6 MB | [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]



دانلود کتاب ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])





توضیحات: کتاب اکتشافات فضایی در نظر دارد تا موضوعاتی از قبیل تاریخچه سفرهای فضایی سرنشیندار و سفرهای فضایی بدون سرنشین و اکتشافات انجام شده را در اختیار خواننده قرار دهد.
در این دایره المعارف سعی شده است با زبانی ساده به سوالاتی همچون موشکها چه هستند، چگونه کار می‌کنند، چه شاتلهای فضایی وجود دارند، فضانوردان چگونه در فضا زندگی می‌کنند و کدام‌یک از روباتهای کاوشگر درحال بازدید از دیگر سیارات به دنبال نشانه‌هایی از زندگی هستند. تمام این‌ها به همراه عکس‌ها و تصاویر با کیفیت بالا ارائه شده است تا به موفقیت ما در درک دیگر سیارات، منشا آنها و تکامل‌شان کمک کند..
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] برگ‌های کتاب به منزله بالهایی هستند که روح ما را به عالم نور و روشنایی پرواز می‌دهند. "فرانسوا ولتر"