PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : واردات لپ تاپ و کامپیوتر به کشور کاهش یافت



tanha.2011
29-07-2012, 13:14
موبنا- به اعتقاد صاحب نظران و کارشناسان میزان واردات انواع لپ تاپ و کامپیوتر نسبت به ماه گذشته به طور چشمگیری کاهش یافته است.

به گزارش خبرنگار موبنا به نقل از کارشناسان این حوزه؛ افزایش نرخ ارز در بازار آزاد از ماه گذشته تا کنون باعث افت واردات انواع کالاهای دیجیتالی به خصوص لپ تاپ شده است.
یکی از واردکنندگان لپ تاپ با اشاره به کاهش واردات این کالای ارتباطی طی ماه جاری گفت: تهیه نرخ ارز با توجه به میزان نوسانات آن به یکی از معضلات اصلی واردکنندگان این حوزه تبدیل شده است.
در همین حال رئیس اتحادیه فناوران رایانه تهران با اشاره به تایید کاهش واردات لپ تاپ به کشور گفت: در شرایط حاضر به دلیل عدم ثبات نرخ ارز شاهد کاهش واردات انواع کالاهای آی تی به خصوص لپ تاپ و کامپیوتر در سطح کشور شده ایم.
"سیدمهدی میرمهدی" تصریح کرد: هم اکنون هیچ گونه ارز دولتی به فعالان این حوزه پرمصرف اختصاص نیافته است و به همین دلیل فعالان این حوزه برای واردات گسترده و همچنین تهیه ارز آزاد با مشکلات متعددی روبرو شده اند.

qwertym
29-07-2012, 13:54
من چند وقت پیش تو روزنامه خوندم سر همین قضیه تحریم ها و کاهش واردات لپ تاپ و قیمت بالای لپ تاپ ، اکثریت مردم میل به خرید لپ تاپ کار کرده دارن تا نو