PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : امید به بازگشت روزهای خوب در دنیای آی‌تی با صرف پول



tanha.2011
24-07-2012, 13:19
اعضای هیات مدیره شرکت های بزرگ این روزها همانقدر که به سرمایه گذاری برای افزایش فروش خود اهمیت می دهند، به دنبال صرف بودجه های کلان در بخش آی تی هستند.


به گزارش فارس به نقل از پی سی ورلد، نتایج بررسی های موسسه پژوهشی گارتنر نشان می دهد که 175 شرکت تجاری بزرگ که اکثرا آمریکایی و انگلیسی هستند آی تی را در صدر اولویت های خود قرار داده اند.

بر اساس بررسی یاد شده که در ماه های مارس و آوریل صورت گرفته، 64 درصد از پاسخ دهندگان گفته اند که صرف بودجه در حوزه آی تی را در سال مالی 2012 افزایش خواهند داد.

همچنین بیش از نیمی از این شرکت ها خود را برای رکودی مجدد در بازارهای جهانی آماده کرده اند. آنها معتقدند علیرغم شرایط نامساعد برنامه ریزی برای سرمایه گذاری در حوزه آی تی برای رشد و بقای شرکت های بزرگ ضروری است.

نزدیک به 90 درصد پاسخ دهندگان هم گفته اند که توجه به آی تی نقشی استراتژیک در ارتقای فعالیت شرکت های تجاری تا سال 2014 ایفا خواهد کرد. نیمی از آنان هم با این عقیده موافق بوده اند که دستاوردهای فناوری اطلاعات قواعد رقابت را در صنعت متبوع آنها تغییر داده است.

آی تی به خصوص در زمینه تجزیه و تحلیل استراتژی های بازاریابی و همین طور به کارگیری فناوری های تازه فروش نقش اساسی ایفا کرده است.