PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : ایجاد ۳۵۰۰ مرحله برای بازی Amazing Alex در کمتر از ۴۸ ساعت



tanha.2011
17-07-2012, 23:10
به گزارش سرویس نرم افزار پایگاه خبری فن آوری اطلاعات ایران از PocketGamer.co.uk، کمپانی Rovio یک کمپانی شگفت انگیز است و نکته مهمتر اینکه هواداران و طرفداران بازی های این شرکت از خود شرکت هم شگفت انگیز ترند.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

این کمپانی به تازگی بازی جدید Amazing Alex خود را برای دانلود در سایتهای Apple AppStore و Google Play منتشر کرده است. نکته جالب توجه این است که جامعه هواداران این بازی در کمتر از ۴۸ ساعت ۳۵۰۰ مرحله مختلف را برای این بازی تولید کرده اند.

با تولید این مراحل گسترده تعداد ۱۰۰ مرحله جدید به مراحل پیش فرض این بازی در زمان عرضه اضافه شده است و به این ترتیب شما قادرید تا با پرداخت مبلغی در حدود ۹۹ سنت که تقریبا رایگان به نظر می رسد حجم زیادی از سرگرمی را تجربه کنید.

شما می توانید فهرست تمام مراحل این بازی را در سایت رسمی به اشتراک گذاری مراحل بازی Amazing Alex مشاهده کنید و به انتخاب خود به مرحله دلخواه رفته و بازی را انجام دهید.

البته برای انجام این بازی به مقداری هوش و ذکاوت نیاز هست که مسلما خوشحال می شویم کسانی که این قابلیت را دارند برای انجام این بازی اقدام کنند. برای کسانی که شاید اطلاع نداشته باشند باید اعلام کنیم که این بازی توسط کمپانی سازنده بازی مشهور پرندگان خشمگین طراحی و روانه بازار شده است.