PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : قاب زردی که عمرباتری آی‌فون را افزایش می‌دهد



tanha.2011
16-07-2012, 17:11
موبنا- به تازگی قابی برای آی‌فون اپل ساخته شده که قادر است عمر باتری گوشی را طولانی‌تر کند.

به گزارش اخبار خارجی موبنا، قابت جدیدی که برای آی‌فون ارایه شده Yellow نام دارد و قادر است 650 کیلو وات انرژی الکتریسیته را ذخیره ‌کند و در مدت زمان کوتاهی این انرژی را به گوشی منتقل کند.
گفته می‌شود این قاب برای افراد نظامی و ارتش طراحی شده و کاربران می‌توانند با این قاب از چندین ساعت انرژی بیشتری در گوشی خود بهره ببرند.
این قاب با قیمت 125 دلار در رنگ‌های سفید، مشکی و صورتی اختیار کاربران قرار می‌‌گیرد.
اپل (.Apple Inc) یک شرکت چند ملیتی آمریکایی است که در زمینهٔ طراحی و ساخت لوازم الکترونیکی مصرفی و نرم‌افزار کامپیوتر فعالیت می‌کند. این شرکت ابتدا با نام شرکت کامپیوتری اپل (.Apple Computer Inc) در شهر کوپرتینو در ایالت کالیفورنیا، واقع در دره سیلیکون کشور آمریکا تاسیس شد.
این شرکت در دهه‌ٔ هفتاد میلادی با معرفی ریزرایانه‌های اپل ۱، اپل ۲، اپل ۳ و پس از آن مکینتاش به بازار به آغاز و گسترش نوعی رایانه شخصی کمک فراوانی کرد.
اپل معمولاً به تولید سخت‌افزارهای نوین و دارای طراحی صحیح معروف است. از محصولات سخت‌افزاری این شرکت می‌توان آی‌پاد، آی‌مک، مک بوک و آی‌فون را نام برد.
مدیریت اجرایی این شرکت برعهده استیو جابز بوده است. وی یک ماه قبل از مرگش از ریاست این شرکت استفعا کرد و به جای آن تیم کوک ریاست این شرکت را بر عهده گرفته است. استیو جابز همراه با استیو وزنیاک و رونالد وین این شرکت را بنیانگذاری کردند. رونالد وین در کمتر از دو هفته سهام خود را واگذار کرد.