PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : تعطیلی دفتر نوکیا در ایران به ضرر این برند فنلاندی است



tanha.2011
16-07-2012, 17:02
موبنا- مدیرکل سابق نوکیا در ایران با اشاره به تعطیل شدن دفتر نوکیا در ایران گفت: تعطیلی دفتر نوکیا در ایران به ضرر این برند فنلاندی است.

"علیرضا شفیع پور" با اشاره به تعداد کاربران بالای تلفن همراه در کشور و همچنین متقاضیان بی شمار مشتریان این وسیله ارتباطی و اعتماد آنها نسبت به برند نوکیا در گفت وگو با خبرنگار موبنا اظهار داشت: این تصمیم عجولانه نوکیا در ایران باعث افت سهام و ارزش فروش گوشی های این برند در کل کشور خواهد شد.
وی گفت: با این تصمیم نوکیا شاهد افت فروش این برند در کشور خواهیم شد چرا که اعتماد کاربران نسبت به این کالای ارتباطی کاهش می یابد.
شفیع پورتعطیلی دفتر نوکیا در ایران را تصمیمی نادرست دانست و گفت: با این تصمیم نوکیا در ایران شاهد عدم اعتماد مردم نسبت به این برند در آینده نزدیک خواهیم بود.
به گزارش موبنا؛ نوکیا طی روزهای اخیر به کارکنان اطلاع داده که این شرکت کلیه عملیات و فعالیت های مستقیم مربوط به گوشی ها و خدمات را درایران به دلیل مشکلات ناشی از تحریم تجاری اتحادیه اروپا متوقف می کند و متاسفانه این به معنای آن است که دفتر نوکیا درایران تا پایان آگوست سال 2012 میلادی تعطیل خواهد شد.
به دلیل موارد فوق دفترنوکیا اعلام کرده که با کارکنان دفتر ایران که کارشان را از دست می دهند نهایت همکاری را خواهد کرد تا ارزش های این شرکت و همچنین ضوابط و قوانین محلی کشور رعایت شود.
نوکیا اعلام کرده که اگر چه از این پس حضور مستقیم محلی در زمینه گوشی ها و خدمات در ایران نخواهد داشت، اما مصرف کنندگان ایرانی کماکان قادر به تهیه گوشی های نوکیا از طریق نمایندگی های رسمی ورود شخص ثالث خواهند داشت؛ همان طور که هم اکنون دارد.