PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : صفحه نمایش HP با قابلیت اتصال به اینترنت



tanha.2011
15-07-2012, 23:03
به گزارش سرویس سخت افزار پایگاه خبری فن آوری اطلاعات ایران از WSJ، کمپانی HP، اعلام کرد که به زودی طیف وسیعی از صفحه نمایش های جدید خود را در دسترس علاقه مندان قرار خواهد داد.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]صفحه-نمایش-hp.jpg

این صفحه نمایش های جدید در رنج ۱۸٫۵ تا ۲۳ اینچ عرضه خواهند شد و یکی از این مانیتورها دارای ویژگی و قابلیت اتصال مستقیم به اینترنت است. این صفحه نمایش دارای ترمینال اینترنتی است و به صاحبان مشاغل این فرصت را می دهد تا به مشتریان خود امکان دسترسی به اینترنت را بدهند.

همه این مدلها مجزا از مدل W2017d این کمپانی هستند که در حال حاضر برای فروش در سایت این شرکت موجود است. قرار است صفحه نمایش های جدید با تخفیف ویژه عرضه خود را آغاز کنند.

مدل Passport 1912nm، یکی از این صفحه نمایش هاست که به کاربران اجازه می دهد بدون نیاز به کامپیوتر شخصی به محاسبات مبتنی بر ابر دسترسی پیدا کنند. این صفحه نمایش ۱۸٫۵ اینچی همچنین دارای پورت اترنت و ۴ پورت usb می باشد. قیمت این صفحه نمایش ۲۶۰ دلار تعیین شده و در سایت HP برای فروش عرضه شده است.

مدل دیگر ۲۳۱۱xi است که صفحه نمایشی ۲۳ اینچی است که دارای ورودی های VGA ،DVI-D و HDMI است. کیفیت تصویر این صفحه نمایش ۱۹۲۰*۱۰۸۰ است و زاویه دیدی برابر ۱۷۸ درجه دارد و قیمت آن در سایت HP 200 دلار تعیین شده است.