PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : کارايي و کيفيت را لمس کنيد!



VAHID
10-07-2012, 19:06
ایتنا - با وجود اين که اين APU مجهز به پردازنده گرافيکي مجتمع است با اين وجود ايسوس از يک پردازنده گرافيکي مجزا HD7670 با دو گيگابايت حافظه گرافيکي اختصاصي استفاده کرده است



[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]





در راستاي توسعه هرچه بيشتر محصولات رده چند‌رسانه‌اي، شرکت ايسوس به تازگي نوت‌بوکي را روانه بازار کرده است که امکانات و قابليت‌هاي خوبي را در فضايي مناسب به کاربر ارائه مي‌کند.
اين نوت‌بوک که N53TK نام دارد مجهز به سري جديد APU‌هاي شرکت AMD است که پردازنده و کارت گرافیکی را به صورت مجتمع روي يک Die به کاربر ارائه مي‌کند.

به گزارش ایتنا اين نسل از APU‌هاي AMD از کارايي و توان مصرفي پايين‌تري نسبت به نسل قبل خود برخوردار هستند و قابليت‌هاي خوبي را به کاربر ارائه مي‌کنند.

با وجود اين که اين APU مجهز به پردازنده گرافيکي مجتمع است با اين وجود ايسوس از يک پردازنده گرافيکي مجزا HD7670 با دو گيگابايت حافظه گرافيکي اختصاصي استفاده کرده است.
همچنین این دستگاه از يک صفحه نمایش 15.6 اينچي با حداکثر دقت 768×1366 پيکسل بهره می‌برد.

بر اساس اطلاعات ارائه شده مادربورد اين نوت‌بوک مجهز به چيپ‌ست AMD M780G است و از حداکثر 8 گيگابايت حافظه DDR3-1600 پشتيباني مي‌کند.

از ديگر امکانات اين محصول مي‌توان به درايو‌ بلوري (به صورت اختياري)، پورت USB3.0 (به صورت اختياري)، کارت خوان حافظه، وب کم HD و هاردديسک 750 گيگابايتي با حداکثر سرعت چرخش 7200 دور در دقيقه (البته مدل‌هاي ديگر هاردديسک هم وجود دارد) اشاره کرد.

از آن جايي که اين محصول در سري چند‌رسانه‌اي اين شرکت قرار مي‌گيرد از فناوري Sonic Master که از همکاري تيم توسعه‌دهنده ايسوس و Bang&olufsen ايجاد شده است، استفاده کرده است.
اين فناوري باعث توسعه فرکانس‌هاي صوتي و ارائه صدا‌هاي بهتر به کاربر مي‌شود.

به نظر با وجود APU جديد AMD در اين محصول بايد شاهد کارايي خوبي از اين محصول در پردازش‌هاي گرافيکي و پخش تصاوير ويديوي HD باشيم.









itna.ir