PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : رشد 18.5 درصدی بازار تجهیزات ویدئوکنفرانس در منطقه اروپا، خاورمیانه و آفریقا



VAHID
07-07-2012, 17:04
ایتنا- کاربرد ویدئوکنفرانس‌ها در مراکز بهداشتی درمانی،آموزشی،مراکزقضایی کارخانه و صنایع امنیتی نیز در حال گسترش است.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

شرکت آی دی سی پیش‌بینی کرده است درآمد حاصل از فروش تجهیزات ویدئوکنفرانس‌ها در بازارهای اروپا، خاورمیانه و آفریقا در سال جاری ۱۸.۵ درصد رشد خواهد داشت.


به گزارش ایتنا از همکاران سیستم ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])، برآوردهای شرکت داده‌های بین‌المللی (آی دی سی) از رشد بازار تجهیزات ویدئوکنفرانس‌ها در سال جاری میلادی خبر می‌دهد.
آی دی سی علت رشد درآمد فروشندگان تجهیزات ویدئوکنفرانس را افزایش تقاضای کسب و کارهای تجاری برای راهکارهای دورحضوری و ویدئوکنفرانس دانسته است.

گزارش آی دی سی نشان می‌دهد راهکارهای ویدئوکنفرانس امروزه فقط برای برگزاری جلسات و کنفرانس‌هاي از راه دور مورد استفاده قرار نمی‌گیرد و کاربری‌های بسیار گسترده‌تری یافته است.

این راهکارها و تجهیزات امروزه در طیف وسیعی از کسب و کارها مثل مراکز بهداشتی و درمانی، مراکز آموزشی، مجریان قانون، مراکز حقوقی و قضایی، کارخانه‌ها، صنعت بازی‌های ویدئویی و صنایع امنیتی کاربرد دارند.

بازار تجهیزات ویدئوکنفرانس در اروپا، خاورمیانه و آفریقا که به اختصار منطقه EMEA نامیده می‌شود، در سال ۲۰۱۱ به نسبت سال قبل از آن حدود ۲۰.۵ درصد رشد داشته و ۸۰۹.۵ میلیون دلار درآمد نصیب فروشندگان خود کرده است.
این گزارش همچنین نشان می‌دهد که درآمد حاصل از تجهیزات دورحضوری که بخشی از بازار تجهیزات ویدئوکنفرانس به شمار می‌رود، در سال ۲۰۱۱ در مقایسه با سال قبل از آن حدود ۱۶.۵ درصد کاهش داشته است.

آی دی سی علت کاهش درآمدهای این بازار را روی آوردن کسب و کارهای تجاری به استفاده از فناوری‌های همراه دانسته است.
در بخش دیگری از گزارش آی دی سی آمده است درآمد حاصل از فروش تجهیزات زیرساخت‌های ویدئویی در سال ۲۰۱۱ با ۲۶.۳ درصد رشد در مقایسه با سال قبل از آن به رقم ۲۱۰.۷ میلیون دلار رسیده است.

بر اساس این گزارش، بیشترین درآمد حاصل از فروش تجهیزات ویدئوکنفرانس به کشورهای اروپایی (۸۸.۹ درصد) تعلق دارد.
کشورهای خاورمیانه و آفریقا نیز به ترتیب ۷.۲ درصد و ۴ درصد از این بازار را به خود اختصاص داده اند.









itna.ir