tanha.2011
03-07-2012, 15:39
عرضه بازی "مردان کپسولی" و شروع به ساخت پروژه "رالی ایرانی" با حمایت مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانههای دیجیتال آغاز شد.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، حسن علیزاده در مراسم رونمایی از دو بازی ملی گفت: بازی "مردان کپسولی" که با حمایت مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانههای دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تولید شده است، تلاش دارد تا مفاهیم حوزه بهداشت فردی را با زبان ساده و در قالب بازی، به سنین مختلف آموزش دهد.
رئیس مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانههای دیجیتال، بازی را ابزاری مناسب برای انتقال مفاهیم فرهنگی به مخاطبان دانست و افزود: مردان کپسولی، اولین بازی برای انتقال مفاهیم حوزه بهداشت است که امیدواریم با حمایت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بتواند، در سبد فرهنگی خانوارها قرار گیرد.
وی با اشاره به حمایت این مرکز از تولید بازی "رالی ایرانی" از آغاز پروژه ساخت این بازی خبر داد و تصریح کرد: این بازی که در قالب یک بازی آنلاین در اختیار علاقمندان قرار میگیرد، فرای بازی و سرگرمی، معرفی جاذبههای گردشگری ایران را به مخاطبان را دنبال میکند.
علیزاده، شناساندن جاذبههای گردشگری ایران زمین را از جمله اهداف بازی "رالی ایرانی" دانست و گفت: این بازی باید مورد حمایت سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قرار گیرد تا فضایی را برای شناساندن علاقمندان به گردشگری مجازی در ایران فراهم کند.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، حسن علیزاده در مراسم رونمایی از دو بازی ملی گفت: بازی "مردان کپسولی" که با حمایت مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانههای دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تولید شده است، تلاش دارد تا مفاهیم حوزه بهداشت فردی را با زبان ساده و در قالب بازی، به سنین مختلف آموزش دهد.
رئیس مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانههای دیجیتال، بازی را ابزاری مناسب برای انتقال مفاهیم فرهنگی به مخاطبان دانست و افزود: مردان کپسولی، اولین بازی برای انتقال مفاهیم حوزه بهداشت است که امیدواریم با حمایت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بتواند، در سبد فرهنگی خانوارها قرار گیرد.
وی با اشاره به حمایت این مرکز از تولید بازی "رالی ایرانی" از آغاز پروژه ساخت این بازی خبر داد و تصریح کرد: این بازی که در قالب یک بازی آنلاین در اختیار علاقمندان قرار میگیرد، فرای بازی و سرگرمی، معرفی جاذبههای گردشگری ایران را به مخاطبان را دنبال میکند.
علیزاده، شناساندن جاذبههای گردشگری ایران زمین را از جمله اهداف بازی "رالی ایرانی" دانست و گفت: این بازی باید مورد حمایت سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قرار گیرد تا فضایی را برای شناساندن علاقمندان به گردشگری مجازی در ایران فراهم کند.