PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : راه اندازی راه حل ابر ذخیره سازی Red Hat



tanha.2011
02-07-2012, 09:47
Storage Server 2.0 یک فایل راه حل ذخیره سازی می باشد که قابلیت ادغام و یکپارچگی با ذخیره سازی شیء object storage را دارا می باشد، در نهایت این امکان را به کاربران می دهد تا حجم بزرگتری از داده های ذخیره شده را در یک حلقه pool متمرکز واحد ذخیره نماید.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

به گزارش سرویس نرم افزار پایگاه خبری فن آوری اطلاعات ایران از Ciol، شرکت منبع باز Red Hat از راه اندازی راه حل نرم افزاری منبع بازی Storage Server 2.0 برای مدیریت داده ها ساختار نیافته خبر داد.

Storage Server 2.0 ردهت دارای بیش از ۵۰ سرور دوآل سوکت مبتنی بر x86 می باشد و از پروتکل های دسترسی به فایل نظیر Common Internet File System (CIFS) ،Network File System (NFS) ،HTP و OpenStack Swift پشتیبانی می نماید.

این راه حل منبع باز بر روی سیستم عامل Red Hat Enterprise Linux ساخته شده است را می توان در ابرهای خصوصی، زیرساخت های ابر همگانی یا محیطهای ابری هیبرید گسترش داد، از این رو برای محیطهای کاری سازمانی با گنجایش ذخیره سازی محدود نظیر محاسبات با عملکرد بالا، آرشیوهای محتوایی غنی و ابرهایی با محتوای رسانه ای بسیار بهینه و به صرفه است.

ویژگی مهم دیگر این سرور اینست که فناوری کنسول مدیریت Storage Server 2.0 به کاربران امکان مشاهده و کنترل کلاسترهای ذخیره سازی خود را از طریق یک صفحه شیشه ای مجزا می دهد. همچنین این سرور از زیرساخت های بزرگ داده که با Apache Hadoop سازگار می باشند، نیز پشتیبانی می نماید.