PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : تبلت جدید مایکروسافت "سرفیس" در حین ارائه از کار ایستاد.



القاسی
27-06-2012, 10:55
برنامه‌های مایکروسافت برای قبضه کردن بازار با غوغای هنگ کردن "سرفیس" در حین ارائه توسط مدیر ویندوز، استیون سینافسکی زیر سوال رفت. در حالیکه سینافسکی سعی بر نمایش ویژگی‌های ظریف این تبلت ازجمله برنامه "نت فلیکس" که منحصر آن است داشت، دیگر پاسخی از لمس صفحه نمایشگر دریافت نشد. این در حالی بود که حضار در حال تماشای این ارائه بودند و ویدئو‌های این واقعه برروی بسیاری از وبسایت‌ها قرار گرفته است. "سرفیس" در همان حالت هنگ باقی ماند تا زمانی که سینافسکی آن را با تبلت دیگری در پشت تریبون تعویض کرد.

مایکروسافت تاکنون سر و صدای فراوانی برای این تبلت ایجاد کرده بود اما این واقعه قطعاً بسیاری از علاقه‌مندان فناوری را از خرید آن منصرف می‌کند چراکه نمی‌توان فردی را یافت که با هنگ کردن وسایل الکترونیکیش مانند تلفن‌های هوشمند، تبلت یا کامپیوتر مشکلی نداشته باشد.
مایکروسافت برنامه عرضه‌ی "سرفیس" به بازار را در آینده نزدیک دارد. این محصول در حقیقت برای رقابت با محصول موفق اپل، "آی‌پد" ساخته شده است. شرکت مایکروسافت قرار است دو نسخه از این تبلت را به بازار عرضه کند. نسخه اول با پردازشگر ARM کار می‌کند و عملکرد آن بیشتر مانند تبلت‌های سنتی تحت ویندوز RT است و دیگری با پردازشگر اینتل و ویندوز 8 به بازار خواهد آمد.
ضخامت نسخه مبتنی بر آرم 9.3 میلی متر و وزن آن 680گرم خواهد بود. از ویژگی‌های آن جکی است که تبلت را از پشت نگه می‌دارد و همچنین اینکه اولین کامپیوتری است که دارای کیس تبخیر منیزیم است. هر دو مدل 32گیگ و 64گیگ این تبلت بزودی در بازار عرضه خواهد شد.

نسخه "سرفیس" مبتنی بر اینتل که تحت ویندوز 8 حرفه‌ای خواهد بود نیز 13.5 میلیمتر ضخامت و 861 گرم وزن دارد. از ویژگی‌های آن داشتن پرت USB بعلاوه ویژگی‌های مدل RT است با تفاوت اینکه حافظه داخلی آن 64 و 128 گیگ است. این نسخه همچنین دارای ویژگی جوهر دیجیتال است که از طریق خودکار مخصوصی که به بدنه دستگاه به صورت آهنربایی متصل می‌شود کار می‌کند.

منبع: sitepack.ir ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] 9%81%D8%AA-%D8%B3%D8%B1%D9%81%DB%8C%D8%B3-%D8%A7%D8%B2-%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D8%AF)

Operalive
28-06-2012, 11:04
بیچاره مایکروسافت ...:20:
موقعی که داشت بیل گیتس در کنفرانس ویندوز رو به دنیا معرفی می کرد نیز همچین اتفاقی افتاد و ویندوز کرش کرد / فیلم اون رو در یو... می تونید مشاهده کنید
حال با این وجود ویندوز موفق نشد؟:23: