PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : WeMo Switch و WeMo Motion؛ تبدیل آی پد به کنترل از راه دور سیستم خانگی



tanha.2011
25-06-2012, 12:18
اطلاعات ایران از ITnews، بلکین Belkin، دستگاه های مبتنی بر وای فای خود موسوم به WeMo Switch و WeMo Motion را که توسط آیفون، آی پد یا آی پاد تاچ تبدیل به یک کنترل از راه دور برای وسایل خانگی می شود را به بازار عرضه نمود.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

برای کار با این دستگاه ها باید برنامه WeMo را نصب کنید سپس آن این امکان را به شما می دهد تا سیستم کنترل خانگی خود را به راحتی مقیاس پذیر و سفارشی سازید.

سوئیچ WeMo Switch مستقیما به یک ورودی الکتریکی وارد می شود که بلوک اصلی WeMo برای هدایت وسایل برقی درون منزل را برعهده دارد، محسوب می شود. زمانی که این Switch به شبکه وای فای منزل متصل می شود، هر دستگاه مرتبط با آن را در هر جای منزل را می توان خاموش یا روشن نمود.

WeMo Motion از سوی دیگر یک سنسور حرکتی است. زمانی که با WeMo Switch کار می کنید، این سنسور حرکات در فاصله ۱۰ فوتی می خواند و بر اساس آن حرکت هر دستگاهی که به این سوئیچ متصل است را روشن یا خاموش می کند.

برنامه WeMo امکان ایجاد زمان بندی و طرح قوانینی برای خاموش و روشن کردن وسایل منزل در زمان های معین یا شرایط خاصی را فراهم می آورد. هر دوی این دستگاهها با شبکه وای فای فعلی کار می کنند و سنسور حرکتی دارای دامنه حساسیت حرکتی ۱۲۰ درجه ای است. WeMo Switch با قیمت ۴۹٫۹۹ دلار و مجموعه WeMo Switch+ Motion با قیمت ۹۹٫۹۹ دلار به فروش می رسد.