PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : اتصال +HSPA باعث افزایش استفاده از دیتا می شود



tanha.2011
21-06-2012, 12:09
به گزارش روابط عمومی پایگاه خبری فن آوری اطلاعات ایران از Yahoo، هفته گذشته در یک کنفرانس مطبوعاتی در سانفرانسیسکو، Neville Ray مدیر ارشد فن آوری کمپانی حامل T-Mobile شرکت کرد. او در این کنفرانس اظهار داشت که مشتریانی که دستگاههای آنها دارای توان عملیاتی بالاتری برای داده ها است از سایر مشتریانی که دارای سرعت پایین تری هستند دیتای بیشتری مصرف می کنند. او برای اینکه منظور خود را واضح تر بیان کند مثالی نیز بیان کرد.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

او گفت به طور مثال مشتریان کمپانی T-Mobile که دستگاههای آنها قابلیت پشتیبانی از اتصال 42Mbps در استاندارد +HSPA را دارد به طور متوسط در طول ماه ۱٫۳ گیگا بایت دیتا و داده استفاده می کنند. حالا این عدد را با سایر مشترکینی مقایسه کنید که از یک اتصال معمولی استفاده می کنند آنها به طور متوسط در همان زمان به طور میانگین ۷۶۰ مگا بایت داده استفاده می کنند.

به عبارت بهتر اگر به مردم امکان استفاده از یک خدمات را بدهید آنها خودشان می فهمند چگونه از آن بیشترین بهره را ببرند. این اتفاق چند سال پیش و با ورود wired broadband نیز تکرار شده بود.

سایت هایی مانند YouTube و Viemo به این دلیل به وجود آمدند که هر روز تعداد بیشتری از کاربران امکان دسترسی به اینترنت با سرعت بالا را پیدا می کنند. شاید تنها سرویس هایی که امروزه نیاز به استفاده از اتصالات ۴G LTE را دارند و با اتصالات حال حاضر امکان دسترسی به آنها وجود ندارد ویدیو ها با کیفیت HD هستند.

Pami
21-06-2012, 12:46
او گفت به طور مثال مشتریان کمپانی T-Mobile که دستگاههای آنها قابلیت پشتیبانی از اتصال ۴۲ مگا پیکسلی +HSPA را دارد


مگاپیکسلی ؟!! پیکسل واحد انتقال دیتا هم شده ؟!