PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : دانلود کتاب سیستم های مخابراتی کارلسون به همراه حل المسائل



shahab_rafiee2005
16-06-2012, 23:44
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
سیستم‌های مخابراتی ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) شامل سه جزء اصلی است: فرستنده که اطلاعات را گرفته و آن را به سیگنال ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) تبدیل می‌کند. کانال مخابراتی که سیگنال را حمل می‌کند، و گیرنده که سیگنال را دریافت نموده وآن را به اطلاعات قابل استفاده تبدیل می‌کند. معمولاً سیستم‌های مخابراتی دو طرفه هستند، و یک دستگاه واحد، نقش فرستنده وگیرنده را ایفا می‌کند.
کتاب سیستم های مخابراتی کارلسون یکی از مهمترین و محبوب ترین مراجع برای درس مدارات مخابراتی رشته برق می باشد که اکثر اساتید برای تدریس این کتاب را به عنوان مرجع تدریس خود انتخاب می کنند .
کتاب سیستم های مخابراتی Communication Systems نوشته A. Bruce Carlson ، Paul B. Crilly و Janet C. Rutledge که به سیستم های مخابراتی کارلسون معروف می باشد به معرفی سیگنال ها و نویز ها در مدارات مخابراتی الکترونیکی می پردازد . ویرایش چهارم کتاب سیستم های مخابراتی کارلسون ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) مشتمل بر ۸۵۳ بصورت اسکن شده به زبان انگلیسی می باشد که میتوانید آن را به رایگان و با لینک مستقیم از وب سایت مهندس یار ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) دریافت نمایید .
با توجه به اینکه بسیاری از دانشجویان و اساتید این درس نیاز مبرم به حل المسائل این کتاب دارند و همیشه تمرین و حل مسائل مختلف در هر درسی سبب تسلط و احاطه کامل بر آن می شود حل المسائل کتاب سیستم های مخابراتی کارلسون ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) را نیز برای شما به رایگان قرار داده ایم تا استفاده کافی را از این کتاب ارزشمند ببرید . حل تمرین کتاب سیستم های مخابراتی کارلسون مشتمل بر ۳۰۰ صفحه می باشد که به حل تمرین های کتاب اصلی بصورت کاملاً تشریحی پرداخته است .
سرفصل های اصلی کتاب سیستم های مخابراتی کارلسون به شرح زیر است :

Introduction
Signals and Spectra
Signal Transmission and Filterings
Linear CW Modulation
Exponential CW Modulation
Sampling and Pulse Modulation
Analog Communication Systems
Probability and Random Variables
Random Signals and Noise
Noise in Analog Modulation
Baseband Digita Transmission
Digitization Techniques for Analog
Channel Coding and Encrypting
Bandpass Digita Transmission
Spread Spectrum Systems
Information and Detection




[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] دانلود مستقیم : سیستم های مخابراتی کارلسون به همراه حل المسائل ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] حجم فايل : 18 مگابایت

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] پسورد فايل : [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] لینک منبع ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])